2014-01-07, 11:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
älskar hur cip stoppar huvudet ner i sanden, när alla deras servrar bara dör så gör dom inget uttalande om ursäkt lr varför det hände
självklart gör cip det, de bryr sig inte det märkte man solklart på deras kompensation för ddosen som pågick i någon månad haha
Citera
2014-01-07, 14:41
Medlem
Då jag knappt kan lira för jag laggar och får kicks hela jävla tiden och det är inget fel på min sida så har jag börjat spela på market.

Jag undrar, vilka items etc brukar ni sälja på market?
Spenderade nyss 700k på olika loot products inför nästa event som man kan sälja dyrare m.m. :P
Om någon säljer till mig för det priset jag lagt ut det på (Ganska bra pris faktiskt också) så bör jag tjäna drygt 200k.

Det är inte direkt fel med tanke på hur lite jobb som krävs.. att gå till Yasir när han väl kommer.
Citera
2014-01-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTight
Då jag knappt kan lira för jag laggar och får kicks hela jävla tiden och det är inget fel på min sida så har jag börjat spela på market.

Spenderade nyss 700k på olika loot products inför nästa event som man kan sälja dyrare m.m. :P
Om någon säljer till mig för det priset jag lagt ut det på (Ganska bra pris faktiskt också) så bör jag tjäna drygt 200k.

Det är inte direkt fel med tanke på hur lite jobb som krävs.. att gå till Yasir när han väl kommer.

Om du har mycket balance kan du försöka köpa "rares" som ornate delar, inq rewards, nightmare shields och sånt för typ 1/3 av det riktiga priset, händer inte ofta men om någon hacker vill ha pure snabbt så kan man tjäna en hacka
Citera
2014-01-07, 20:39
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTight

vilket event?
Citera
2014-01-07, 22:51
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
vilket event?
Yasir, noob.
Citera
2014-01-07, 23:46
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Yasir, noob.
fast den heter ju oriental trader, noob ;(
Citera
2014-01-08, 00:13
Medlem
Topppis avatar
fattar inte hur tibia kan börja lagga när man har chrome uppe men sittar jag å lirar wow samtidigt så flyter allt på som vanligt i tibs...

vad beror detta på? :S
Citera
2014-01-08, 01:19
Medlem
Deathwanderers avatar
jaha ja, aldrig tänkt på att d e ett event när han dyker upp xD
Citera
2014-01-08, 02:23
Medlem
PixelPiratens avatar
För en som aldrig har spelat tibia..

Vad ska jag ladda ner? Vart ska jag köra?

Länkar vore uppskattat
Citera
2014-01-08, 03:14
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten

Länkar vore uppskattat

Näej, fel spel, ärligt. Jag spelar som en dåre nästan varje dag och har fastnat helt. Men det är ett frustrerande spel som jag hellre skulle varit utan.
Citera
2014-01-08, 03:25
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Näej, fel spel, ärligt. Jag spelar som en dåre nästan varje dag och har fastnat helt. Men det är ett frustrerande spel som jag hellre skulle varit utan.
Men om jag vill då?
Citera
2014-01-08, 03:30
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten

Länkar vore uppskattat

http://www.tibia.com

Sen är det bara att göra ett konto, skapa en karaktär och ladda ner spelet. Aurora är den mest populära EU servern eftersom det är 2x exp&skill. Ska du spela där så antingen lirar du på nätterna eller skaffar premium account direkt för ca 70spänn ^^ (Spelet är helt meningslöst utan premium IMO)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in