Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-11, 12:15
Medlem
cybergrodans avatar
Haha, jag funderade på att börja lira igen (inte spelat på typ 5 månader kanske) och loggade in på gubben i aurora, då är det någon som skickat grejer till mig som jag sålde för totalt 180k, tack som fan ifall det är någon här på flashback
Citera
2014-02-11, 12:55
Medlem
Rolf-Davids avatar
Köpte iBot igår och har redan hunnit märka att det är stor skillnad på hur bra scripts är. Då jag inte fattar något av hur dom fungerar så kan jag inte rätta till dom sämre scripten heller :P

Jag körde ett tidigare idag tex, vid thais orcs, av någon anledning så tycker han som skrivit scriptet att jag ska använda massor med mana pots för att köra exura ico utan någon vidare anledning. Men men! Den för köra det scriptet ett tag nu så får jag se om det finns nåt bättre för lite högre levlar sen
Citera
2014-02-11, 13:01
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jahapp, polaren gör chars åt mig atm, drar de till lvl 8 så jag kan botta upp lite cash, snacka om att vägra ta ett nej xd

Har du inte lärt dig att det absolut inte går att sluta spela tibia? Jag är just nu på min andra EK som jag manuellat till 250+ Sålde min förra för att sluta spela, sen när jag fick lite tid över så lyckades jag fastna igen.
Citera
2014-02-11, 13:03
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Har du inte lärt dig att det absolut inte går att sluta spela tibia? Jag är just nu på min andra EK som jag manuellat till 250+ Sålde min förra för att sluta spela, sen när jag fick lite tid över så lyckades jag fastna igen.
han sitter just nu och drar upp 4 bot eks till lvl 20 så jag kan dra igång och dra in lite cash haha... envis jävel asså... han tänker t.o.m köpa en server vi kan botta på så jag slipper köpa ibot eller ens köra det från min dator haha

jaja, kommer ju bara botta till 200 ändå, sen kriga. känner jag polaren rätt kommer han sluta inom någon månad haha
Citera
2014-02-11, 13:27
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
han sitter just nu och drar upp 4 bot eks till lvl 20 så jag kan dra igång och dra in lite cash haha... envis jävel asså... han tänker t.o.m köpa en server vi kan botta på så jag slipper köpa ibot eller ens köra det från min dator haha

jaja, kommer ju bara botta till 200 ändå, sen kriga. känner jag polaren rätt kommer han sluta inom någon månad haha
Hahah

Vilken server?

Började själv att lira lite på Inferna vid sidan av Aurora, dock bara level 35 än så länge!
Citera
2014-02-11, 13:44
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
. han tänker t.o.m köpa en server vi kan botta på så jag slipper köpa ibot eller ens köra det från min dator haha

huh??
Citera
2014-02-11, 14:14
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
huh??

Buy aurora fast!!!!!11
Citera
2014-02-11, 14:51
Medlem
Deathwanderers avatar
^
haha, tänkte samma! ;D
Citera
2014-02-11, 15:48
Medlem
pozies avatar
vi bottar bara på en värld för att sen transfera guldet till dolera

det jag menar är en server som används som en virtuell enhet, typ som sandbox. så alla klienter + bottet körs på servern
Citera
2014-02-11, 16:34
Medlem
PhilMorriss avatar
så du har massa botknights på alla servrar för att sen bara transferera guldet? vilken server är det nu om man får fråga?
Senast redigerad av PhilMorris 2014-02-11 kl. 16:39.
Citera
2014-02-11, 16:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
så du har massa botknights på alla servrar för att sen bara transferera guldet? vilken server är det nu om man får fråga?
jag har atm 8 nystartade eks på en server ;D och det är min hemlizz huehauheah
Citera
2014-02-11, 16:51
Medlem
Yamals avatar
Citat:
vi bottar bara på en värld för att sen transfera guldet till dolera

det jag menar är en server som används som en virtuell enhet, typ som sandbox. så alla klienter + bottet körs på servern
Jefla nerds!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in