2014-01-05, 23:48
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Vad duktig du är som bottat upp 4 st knektar till 200 med gratis script.

Syftade mer på att du är så jävla skitnödig och otrevlig i varje inlägg du skriver. Men visst, jag tyckte också det var fränt att sitta och flama på WoT när det begav sig. Antar att du kommer mogna du också.
vet inte om ens attityd på ett forum gör en till omogen :/ är inte direkt bajsnödig heller. folk använder verkligen det ordet för mycket. sen var det faktiskt 4 ek's och en ed, men tack så mycket : )

vet inte vad mer jag kan göra för att få dig och förstå att dina tips är sämst och att du borde sluta posta

Citat:
Ursprungligen postat av DagsForEnRiesen
Tack för tipset! Använder Xenobot och hittat ett par gratis scripts. Men gillar inte dem så mycket då man inte riktigt vet 100% vad man får med scriptsen.
Jag skapar mina egna scripts med waypoints osv, mina scripts är inte 100% afk fria. Men jag bottar aldrig när jag inte är hemma. Sitter oftast med Tibia på ena skärmen och något annat spel, film, whatever på main skärmen :P
Det är så pass enkelt att fixa en "vanlig" script att min mormor skulle kunna fixa det
Undrade mest bara VAD man skulle botta, vilket du svarade på. Tack återigen!

Kör just nu min egna Yalahar Dragon script just med cirka 135k exp/timmen (utan happy hour). Ska testa Haunted Treelings nu och se vilka resultat jag får där
np! =) näe jag kör hellre ibot än xeno tbh.. de har så lite scripts + de flesta kostar.. och verkar lättare att ändra i ibot scripts

men det nya bottet är tydligen mycket bättre än ibot och xenobot enligt bUg
Senast redigerad av pozie 2014-01-05 kl. 23:51.
Citera
2014-01-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie

men det nya bottet är tydligen mycket bättre än ibot och xenobot enligt bUg
Enligt JXscripts är det scripten som gör botten bra, inte botten själv. Och konstigt att Bug tycker Windbot är kung med tanke på att han är delägare eller vad fan han nu är.
Citera
2014-01-06, 00:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Enligt JXscripts är det scripten som gör botten bra, inte botten själv. Och konstigt att Bug tycker Windbot är kung med tanke på att han är delägare eller vad fan han nu är.
då är han retard, du kan göra bra scripts med tibiaauto med. varför är det konstigt? om något är bättre än din egna produkt så klart du kan säga det. han är inte ens delägare, han gör scripts och är moderator
Citera
2014-01-06, 01:23
Medlem
Topppis avatar
appropå ingeting, BlakW som gör massa scripts tjänar ungefär 1k dollar i månaden på det
frågade honom tidigare, bara lite kul å veta kanske.
Citera
2014-01-06, 02:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
appropå ingeting, BlakW som gör massa scripts tjänar ungefär 1k dollar i månaden på det
frågade honom tidigare, bara lite kul å veta kanske.
haha ja, de är synd man inte hade energin till att sälja scripts bUg tjänar ganska mycket mer haha
Citera
2014-01-06, 10:40
Medlem
Deathwanderers avatar
ny bot?? sen när dåå? vad e d för spec med den nya då... suck.. ja som redan har beslutångest varje gång min tid går ut xD
Citera
2014-01-06, 10:43
Medlem
Citat:
då är han retard, du kan göra bra scripts med tibiaauto med. varför är det konstigt? om något är bättre än din egna produkt så klart du kan säga det. han är inte ens delägare, han gör scripts och är moderator
Hört talas om sarkasm? Sarkastisk var precis vad jag var när jag sa att det är konstigt att han säger windbot är bättre.
Citera
2014-01-06, 12:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
ny bot?? sen när dåå? vad e d för spec med den nya då... suck.. ja som redan har beslutångest varje gång min tid går ut xD
tydligen, har inte testat det, men hade nog kört ibot ändå, finns nog inte så mycket scripts till det nya ännu

Citat:
Hört talas om sarkasm? Sarkastisk var precis vad jag var när jag sa att det är konstigt att han säger windbot är bättre.
hört talas om att det är ganska svårt att förstå när någon är sarkastisk på internet? du blir ju bara mer o mer efterbliven för varje inlägg du gör. sen är jag otroligt säker på att du inte alls var det. har svårt att se det sarkastiska i ditt meddelande. såhär ser sarkasm ut "fan den där LasseK0ngo är ju jättesmart!"
Citera
2014-01-06, 13:14
Medlem
Deathwanderers avatar
när kom den skiten ut?inte hört om den förut.. XD premium users e d som xeno har, lifetime bot tid typ?

har ändå nåra månader kvar på ibot så kör me den ett tag till :P

e du fortf helt retired?
Citera
2014-01-06, 13:29
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
när kom den skiten ut?inte hört om den förut.. XD premium users e d som xeno har, lifetime bot tid typ?

har ändå nåra månader kvar på ibot så kör me den ett tag till :P

e du fortf helt retired?
vet faktiskt inte, men skulle tro 1-2 veckor sen kanske? och premium users skulle jag anta är de som just nu betalar för xeno, eller så är det folk som postar mycket på forumet. beror på hur de bygger upp sina ranker tror inte det går o köpa lifetime, har inte hört talas om det iaf

för tillfället ja, men en polare har börjat tjata om att börja på dolera, eller hänga med dem o kriga på andra världar. men vet inte om jag orkar, folk klagar ju fortfarande på kicks och lagg
Citera
2014-01-06, 15:01
Medlem
Topppis avatar
kanske ska testa windbot, gratis i 14 dagar.. dock inte kikat om de finns nå high level scripts ute.. sen pallar man kanske inte betala om de suger
Citera
2014-01-06, 15:17
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
vet faktiskt inte, men skulle tro 1-2 veckor sen kanske? och premium users skulle jag anta är de som just nu betalar för xeno, eller så är det folk som postar mycket på forumet. beror på hur de bygger upp sina ranker tror inte det går o köpa lifetime, har inte hört talas om det iaf

för tillfället ja, men en polare har börjat tjata om att börja på dolera, eller hänga med dem o kriga på andra världar. men vet inte om jag orkar, folk klagar ju fortfarande på kicks och lagg

alright!

haha, äh kör bara! bra tidsfördriv
ja har inte haft nån kick på flera veckor, inte nån jag lirar med heller.. o smålagg finns d alltid nångång ibland, men heey tibia e tibia xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in