2013-10-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Hur gör man exakt för att få någon redskull? Ska hämnas på denna person.

Om han bottade med exori vis/flam/frigo så är det väl bara ställa sig framför personen och sen få perfekt timing med att döda monstret som dom skjuter på så att bottet lägger en spell rakt fram på noob charen som sedan går och dör av monster eller blir dödad av en polare i party.
Citera
2013-10-22, 05:07
Medlem
Jag har funderat länge på att börja lira igen, och efter att ha läst igenom ett 20 tal sidor här så är de nog dags för comeback igen. Har dock inget acc kvar eftersom jag sålde min gamla paladin för säkert 7-8 år sen. Har läst att de är Aurora som gäller. Någon trevlig herre som har lust att hjälpa en gammal krigsveteran med noobiga frågor?! Lämna gärna erat ingame nick här eller i pm så återkommer jag på onsdag! Tack på förhand
Citera
2013-10-22, 10:08
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nition
Jag har funderat länge på att börja lira igen, och efter att ha läst igenom ett 20 tal sidor här så är de nog dags för comeback igen. Har dock inget acc kvar eftersom jag sålde min gamla paladin för säkert 7-8 år sen. Har läst att de är Aurora som gäller. Någon trevlig herre som har lust att hjälpa en gammal krigsveteran med noobiga frågor?! Lämna gärna erat ingame nick här eller i pm så återkommer jag på onsdag! Tack på förhand

Välkommen!

//Miryon Codeith @Aurora
Citera
2013-10-22, 14:21
Medlem
Efter många om och men så gjorde jag till slut en ny gubbe på Antica.
Första gången på minst ett år som jag spelat, mitt namn är "Nintie" om någon är sugen på att spela.
Level 22 Elder Druid.
Citera
2013-10-22, 15:49
Medlem
Halvfinsks avatar
Edit: skitsamma det verkar bara vara hemsidan som inte är uppe,Tibia är uppe
Senast redigerad av Halvfinsk 2013-10-22 kl. 15:53.
Citera
2013-10-22, 18:04
Medlem
Charlie-Whites avatar
Hej alla flashbackare och tibiaspelare! Det är såhär att jag undrar lite över hur du blir deletad när du bottar.

Förut vare ju som så att GM kom in och "kollade" upp dig. Numera har dom inga GM'S utan istället nån form av "ruttkollare" eller vad man ska kalla det... Sen går dom antagligen efter reports osv osv...

Hur som helst, Vill veta allt med hur dom vet att du bottar tills det att du blir deletad.(Vet att man blir deletad direkt utan nån förvarning) Hoppas någon förstår vad jag menar, Tack!
Citera
2013-10-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Om han bottade med exori vis/flam/frigo så är det väl bara ställa sig framför personen och sen få perfekt timing med att döda monstret som dom skjuter på så att bottet lägger en spell rakt fram på noob charen som sedan går och dör av monster eller blir dödad av en polare i party.
Går det på "nya" pvp systemet som är på Aurora? Får väl testa det!
Citera
2013-10-22, 18:17
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
så ere. har ju inga tibia saker kvar, måste hitta nytt spel ;[
Success!

You’ve successfully activated Hearthstone: Heroes of Warcraft. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Hearthstone: Heroes of Warcraft client, click the download link below.

Hehe
Citera
2013-10-22, 18:25
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Success!

You’ve successfully activated Hearthstone: Heroes of Warcraft. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Hearthstone: Heroes of Warcraft client, click the download link below.

Hehe

Grisigt.
Citera
2013-10-22, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Success!

Hehe

Välkommen till gänget! pozie får sitta och hetsrunka i ett par veckor tills open beta kommer
Citera
2013-10-22, 19:06
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Välkommen till gänget! pozie får sitta och hetsrunka i ett par veckor tills open beta kommer
Han är redan i full gång och spelar, det lilla äcklet!
Citera
2013-10-22, 19:08
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Går det på "nya" pvp systemet som är på Aurora? Får väl testa det!

Nej, det fungerar inte längre. Bottet har gissningsvis en bug som man utnyttjar, som i alla andra fall.
Ge fan i att botta så slipper ni det bekymret.

Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Hej alla flashbackare och tibiaspelare! Det är såhär att jag undrar lite över hur du blir deletad när du bottar.

Förut vare ju som så att GM kom in och "kollade" upp dig. Numera har dom inga GM'S utan istället nån form av "ruttkollare" eller vad man ska kalla det... Sen går dom antagligen efter reports osv osv...

Hur som helst, Vill veta allt med hur dom vet att du bottar tills det att du blir deletad.(Vet att man blir deletad direkt utan nån förvarning) Hoppas någon förstår vad jag menar, Tack!

De har inte publicerat någon direkt information om hur anti-measurement-verktyget fungerar, men det är väl ganska lätt uträknat. Total online tid (stamina), rutt repetition/action repetition, reports som kommer in, det är ett gäng olika variabler som spelar in. Mitt största råd är att ge fan i att botta så slipper du tråkiga konsekvenser, och dessutom slipper du göra mig fly förbannad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in