Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-15, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Jag kan ta på mig ansvaret att skydda dig, lilla noob, fram tills att du kan ta hand om dig själv, gratis.

Vad heter du in-game?
//Miryon Codeith @Aurora

Haha, det är lugnt men tack, klarade mig ut, gick och handlade emellan och loggade ut där nere.

Addar dig ändå! Heter Aeikz Electus själv.

Klarar ju mig själv, bryr mig inte så markant ifall jag blir random PK:ad. Dock är det så jävla drygt när man lagt ett letter där det står vänligt att jag helst huntar själv men delar gärna spawn ifall de skriver till mig. Nä, han går ner o sätter på sin bot och går afk. Men men! Bara 6-7 lvls till så kan jag summona och våldta dem själv!
Citera
2013-09-15, 19:47
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Dock är det så jävla drygt när man lagt ett letter där det står vänligt att jag helst huntar själv men delar gärna spawn ifall de skriver till mig. Nä, han går ner o sätter på sin bot och går afk. Men men! Bara 6-7 lvls till så kan jag summona och våldta dem själv!

Så funkar det i alla spawns oavsett levels över 1k+ inloggade nästan jämt, man får ta det som det är ^^
Citera
2013-09-15, 21:34
Medlem
Deathwanderers avatar
fixa blessings o twist of fate.. sen e d ba skit samma om du dör
Citera
2013-09-15, 21:49
Medlem
Tjo, tänkte börja spela lite Tibia igen, inte spelat på cirka 2 år.

Har en 85 ED med typ 2kk att använda, vart ska man köra för riktigt snabb exp?
Citera
2013-09-15, 22:20
Medlem
Vassknivs avatar
Sket i Knighten, sket i Paladinen, sket i Sorcerern! NU BLIR DE DRUID! Fan diggar dom vet inte varför, har en 40+ Sorcerer med 50 mglvl, men det är något med Druider.
Citera
2013-09-15, 22:42
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Tjo, tänkte börja spela lite Tibia igen, inte spelat på cirka 2 år.

Har en 85 ED med typ 2kk att använda, vart ska man köra för riktigt snabb exp?

Köp SD's och kör DL's. Mana shield om du vill vara på den säkra sidan men med lite tur och magma set klarar du dig fint utan. Magma set är ju ett gäng % starkare mot fire. Tror du kommer upp till 20-25% utan större kostnader. + en dragon necklace, 8% mot fire, 1k each hos djinn, värt det.
Citera
2013-09-16, 15:15
Dum som jag var, såg att det fanns ett blessing quest för folk före level 24... Köpte skiten på level 25.. Aja, man lär ju sig, varit så jävla länge sen man spelat Lyckades dra en fin lootbag från dwarves på 20k så man har lite kapital än så länge!

Idag blir det dragons!
Citera
2013-09-16, 19:30
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Dum som jag var, såg att det fanns ett blessing quest för folk före level 24... Köpte skiten på level 25.. Aja, man lär ju sig, varit så jävla länge sen man spelat Lyckades dra en fin lootbag från dwarves på 20k så man har lite kapital än så länge!

Idag blir det dragons!

Lootbag... Haha, blir så himla glad och nostalgisk av att läsa dina inlägg i denna tråden, det mesta du gör är liksom ur tiden men du är fortfarande positiv och skit nöjd med resultatet! Fortsätt i den andan så ska jag fan skänka en 100k till dig i välvilja!
Citera
2013-09-16, 19:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Lootbag... Haha, blir så himla glad och nostalgisk av att läsa dina inlägg i denna tråden, det mesta du gör är liksom ur tiden men du är fortfarande positiv och skit nöjd med resultatet! Fortsätt i den andan så ska jag fan skänka en 100k till dig i välvilja!
nooo! du kommer förstöra hans oskuld, han kommer bli smutsig och dryg som alla andra som fått smaken av pengar! FÖRSTÖR INTE DENNA ENHÖRNING!
Citera
2013-09-16, 19:38
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
nooo! du kommer förstöra hans oskuld, han kommer bli smutsig och dryg som alla andra som fått smaken av pengar! FÖRSTÖR INTE DENNA ENHÖRNING!

Du har nog rätt.. Men jag vill skämma bort honom lite och markera att hans beteende uppskattas, har vi tur så skapar vi en epidemi av härliga spelare! Om vi låter han arbeta för pengarna då?
Citera
2013-09-16, 20:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Du har nog rätt.. Men jag vill skämma bort honom lite och markera att hans beteende uppskattas, har vi tur så skapar vi en epidemi av härliga spelare! Om vi låter han arbeta för pengarna då?
det låter mycket bättre!
Citera
2013-09-16, 22:05
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det låter mycket bättre!

Förressten. Du bör du se över vice-leaders i Backflash annars ryker guilden den 28;e!
Citat:
It will be disbanded on Sep 28 2013 if there are still less than four vice leaders then.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in