Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-17, 10:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingseek
på lunara är cults i Yalahar nästan aldrig upptaget, kusinen min har kunnat hunta 1 vecka i rad där nu, inte helgen dock, utan någon botter där! men det är väl bara tur skulle jag kunna tro!
på min förra server gick det inte att få tag på, lvl 200 eks som botatde där non stop ;p
Citera
2011-11-17, 11:02
Medlem
Någon som spelar på Premia och kan förklara lite hur den världen är idag? Brukade spela där för kanske 7-9~ månader sedan och har blivit lite intresserad av Tibia igen men vill inte spela på en värld där allting är kaos.
Citera
2011-11-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor123
Jag tankade Elfbot till 8.6 för några dagar sen som har funkat fin fint. Ska se om jag kan hitta länken igen, annars kan jag eventuellt ladda upp den när jag kommer hem. Om någon förövrigt har en crackad bot till 8.0 så skulle det uppskattas, använder TibiaAuto just nu men den buggar rätt mycket.
Skulle verkligen uppskattas!
Citera
2011-11-17, 13:16
Medlem
Holmquists avatar
[quote=Deathwanderer]
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Okej!

Har deltagit i krigen på både Pandoria, Selena, Askara och Valoria, så någon typ av PVP-skill sitter förhoppningsvis kvar!

vem på askara o valoria?

Valoria - Otiss och Baron Claus-hubert
Askara - Ice bo, lånade dock karaktärer när jag krigade här.

Alla sålda nu.
Citera
2011-11-17, 13:21
Medlem
Elacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Förresten, om det är någon skulle skulle behöva hjälp i något krig så är jag väldigt intresserad. Tänkte då köpa en karaktär för pengarna jag tjänade ihop efter jag sålde min MS.

Vi är ett gäng på Antica som börjat kriga där emot den ledande guilden NMQ, för att det är roligt givetvis. Finns en massa snubbar som säljer chars i venten, så langa ett PM om du är intresserad så kan jag hooka upp dig med ett vent acc så kan du få spana runt lite :-)
Citera
2011-11-17, 13:44
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galnagunnar
Någon som spelar på Premia och kan förklara lite hur den världen är idag? Brukade spela där för kanske 7-9~ månader sedan och har blivit lite intresserad av Tibia igen men vill inte spela på en värld där allting är kaos.

Det är kaos, idiot apror (brs) som kommer och dödar dig om du bottar afk eller kommer och stör om du är en random person som bottar.
Citera
2011-11-17, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Det är kaos, idiot apror (brs) som kommer och dödar dig om du bottar afk eller kommer och stör om du är en random person som bottar.

Tack för svar

Har du någon annan värld att rekommendera?
Citera
2011-11-17, 16:26
Medlem
Någon som lirar på Antica eller på någon annan värld som har lust att sammarbeta? :/
Citera
2011-11-17, 16:48
Medlem
McGregors avatar
Dödar en nightmare, lootar war axe och k-legs
Citera
2011-11-17, 16:54
Medlem
NegerHasses avatar
Ni som kör med neobot, det finns alltså ingen alert för low hp? Känns ju som en självklarhet att det ska finnas..
Citera
2011-11-17, 17:34
Medlem
Deathwanderers avatar
ska finnas nån hotkey elr nåt för de x)

sök

antica.. dit kmr jag vid löning.. troligtvis..
Citera
2011-11-17, 18:02
Medlem
Robss avatar
Fyfan, vet inte alls vart man ska lvla sin snart 80 knigge, botters har ju ökat en heldel på Antica sen Strasch Nas/Into Them kom, de har ju botchars lite överallt.

Funderar på att dra upp en pally istället, ger fler alternativ, det jobbiga är att jag hatar pallys under 30-40 eftersom man kommer inte ha cap till mycket spears innan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in