Citat:
Ursprungligen postat av
JimMVP
Bidens pengatvättshåla kallat Ukraina får nu använda någon sorts långdistansrobotar mot Ryssland, är det vad du tänker på?
Jag hoppas Ukraina skickar missiler mot Moskva så att Putin äntligen kärnvapenbombar Ukraina.
Precis!
Låt oss äntligen få fart på det där svampmolnskriget man hört om hela sitt liv.

Det var bevisligen inte bästa planeten för
experimentet evolution, så gör om gör rätt.
Nu tar vi det hela från början igen. Encelliga och framåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Simborgarmannen
Låter inte vidare vettigt att hoppas på kärnvapenkrig.
Det enda rätta!
Citat:
Ursprungligen postat av
Psykpatient33
Hoppas det blir ett litet begränsat kärnvapenkrig i mellanöstern, så vi slipper en massa as.
Hade varit bra för mänskligheten.
Kan bara hålla med.

Cyklon B löste inte problemet. Låt oss hoppas vi med a-bomber kan bli fria från dessa vidriga kroknäsor.