Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Lmfao ni kan inte ens sluta upp och mosa blattarna som våldtagit ert land i decennier men ni ska sluta upp och stå emot den Rysska björnen?
Du menar alltså att privatpersoner ska ta lagen i egna händer och mörda invandrare?
Du representerar alltså Anarki.
Intressant, undra om du själv skulle vilja leva i ett sånt land. Troligtvis inte eftersom det är fittest survive.
Att försvara sitt land mot Ryssland har absolut ingenting med att göra vad utländska herrar gör i Sverige.
Är USA också ett mesigt land som låtit halva befolkningen bli utländsk?
Dina argument har ingen ordenligt grund och kommer enbart från din egna kassa åsikter