Citat:
Ursprungligen postat av
sandbob
Trötta ryska skrämselpropaganda.
Att du skriver allt i fetad text gör bara saken värre.
1000 ryska ”red lines” har redan passerats utan någon som helst reaktion. Kommer inte hända något nu heller.
Nyreggade konton som skriker skrämselpropaganda, typiska troll konton.
Vi kommer få se mycket av det här spammandet av rysk propaganda och "red lines".
Det kommer inte bli något större krig, ryssland ÄR fattigt och den utökningen av budgeten till militären är motsvarande 25% av Sveriges budget totalt. Vilket visar på att det inte är fantastiskt mycket. Kina behöver handel för att inte kollapsa, de har därför inte råd med krig heller.
För att säkra Europa behöver vi hålla tillbaka Ryssland i Ukraina.
Sd troll är ovanligt korkade som stöder Putin i alla lägen.