Citat:
Ursprungligen postat av
GiatarrNenne
Klart Putin är rädd. Man skiter inte i en väska om man inte är rädd.
Ja, Putin är rädd, Medvedev är rädd. Deras ständiga hotelser, upprepade till leda, är ett solklart tecken på desperation. Herregud, specialoperationen skulle ju vara över på tre dagar. Nu har det gått snart tre år. Hundratusentals ryska soldater har slaktats. Ukraina är Rysslands Vietnam. Inom några månader kan Z. ha kärnvapen.