Citat:
Ursprungligen postat av
kuluser
Bra sagt, verkar sända i klartext.
För er USA troll så kan jag berätta att på svenska säger vi ta allt med en nypa salt, vet inte om man säger så i USA

Det du inte förstår, därför att du är en totalt obildad pajas som tycker agenda är viktigare än sanning, är att "nypa salt" avser saker utan belägg, saker som går utanför ens egna förstånd, kompetens, och verifikationsförmåga. Nu råkar detta ju vara något som övergår ditt förstånd, men inte mitt. Jag begriper hur och varför detta inte kan vara "jättefejk" som måste "tas med en nypa salt". Tvärtom, jag förstår radio och amatörradio och begriper de uppenbara problemen med att "plantera" dessa "bevis" i någon sorts konspiration, eller helt enkelt hitta på data som inte finns.
Det finns heller ingen nytta av det, eftersom rysk krypterad kommunikation knappast hade förvånat någon heller. Så det vore en nonsenslögn att hitta på, dessutom en väldigt skadlig sådan, eftersom det genast hade gjort ukrainska förband som kanske själva har dåligt samband förvirrade och få dem att ta tokiga beslut.
Du bör ta saker med en nypa salt, ja. Du försitter ju inga andra metoder att ta reda på saker och ting. Jag kan verifiera saker, jag kan granska. Jag kan syna dumheter (och ja, jag har synat en hel del dumheter från ukrainskt håll också, eftersom jag som sagt bryr mig mer om vad som är sant än vad någon med agenda anser vara "rätt", men jag tänker inte ge dig ammunition till din egna agenda).