• 1
  • 2
2022-02-25, 18:12
Medlem
fattigakrakens avatar
Jag testar att blanda det bruna med den ljusa (len) frn bro och jag gillar inte effekten. Mindre energi frn fyllan och inget flum i huvudet trots att jag har rkt flummen. Bara stenad.

Vad tycker ni? r det en dlig kombination helt enkelt?
Citera
2022-02-25, 18:19
Avstngd
Fitt-Harrys avatar
Nej dom slr inte ut varandra, snarare s blir du kraftigt pverkad fast p olika fronter. Alkoholen stter sig mycket i huvudet medan cannabis stter sig mycket i kroppen. Olika sorters cannabis kommer ge dig olika effekt sklart, vissa kanske stter sig i huvudet ocks, men det enda i cannabis som r lugnande p det stt du beskriver r CBD och jag har inte lst ngonting om att CBD kan dmpa alkoholens rusingivande effekter.

Fr vrigt s tycker jag mycket om att blanda cannabis och alkohol nr jag ska bli riktigt jvla galet vck. Helst s tnder jag spliffen p nattduksbordet det frsta jag gr nr jag vaknar, ter en edible tillsammans med frukosten, rker en halv spliff varannan timme och pbrjar alkoholintaget runt kl 18. SATAN vad fint.

Eftersom vi har brjat arbeta p plats s r jag dock nykter nu sedan tv mnader tillbaka.
Citera
2022-02-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattigakraken
Jag testar att blanda det bruna med den ljusa (len) frn bro och jag gillar inte effekten. Mindre energi frn fyllan och inget flum i huvudet trots att jag har rkt flummen. Bara stenad.

Vad tycker ni? r det en dlig kombination helt enkelt?

Skippa det! Har aldrig gillat att blanda dom tv. Blir bara pannkaka. Antingen eller. Hellre cannabis. Du slipper baksmllan och r frsk o fin dagen efter.
Citera
2022-02-25, 19:07
Medlem
jesussugers avatar
Nej det gr det, rka en feting och dricka nn l r underbart och man blir hrligt flummig. Helst ska man ut p krogen d blir det riktigt trevligt
Citera
2022-02-25, 19:09
Medlem
ZugMaskins avatar
Brukade tills nyligen under minst 12 r varje dag blanda l och weed. Funkar vl bra... men drick alltid en l INNAN du rker. Annars e det risk fr spyan. Att du bara e stenaf kan bero p att du rker olika strains. Alla r inte samma.
Citera
2022-02-25, 21:17
Medlem
Niggwards avatar
De slr inte ut varandra ver huvud taget. Snarare kommer du f mer pslag av alkoholen. Rk alltid frst och sedan drick lite och sen fyll p. Att ta ngon l innan du rker spelar heller ingen stor roll.

Kr bara inte 2 flaskor vin eller en halv liter sprit och sen rk en fet. D kommer du dcka eller m skit nr rummet spinner s in i helvete.
Citera
2022-02-25, 21:46
Medlem
mikkelbergs avatar
Nej!
Min erfarenhet r att man har skitkul o gtt, men andrra omkring som inte kr samma mix, tycker man r lite over te top.

Men att de tar u varandra, nej
Citera
2022-02-25, 23:58
Medlem
Zigarettens avatar
Jag tycker effekten utav cannabiset blir bttre om man kan dricka ngra folk eller lttl till. Har gjort det nu ikvll faktiskt s jag mr svingtt.

S nej de tar inte ur varandra.
Citera
2022-02-26, 00:02
Medlem
Ett par tv tre kalla I glasflaska med en lagom jompe bruning eller en hvding r en given klassiker en fredag, grna med en god kttbit o lite glass till efterrtt!!!

r man fr pverkad av det ena ska man inte ta till det andra o vice versa r min erfarenhet, blir som mest yrsel o spyor men det sabbar hela stmningen.

Men lite lagom av bda, klockren mix
Citera
2022-02-26, 00:03
Medlem
Hamleyss avatar
ja! dom kommer att ta ut varandra och du kommer ite att knna ett fitt-skit!
Citera
2022-02-26, 00:05
Avstngd
lemmy124s avatar
Drick 10 brs, sen rk en dundergs. S fr du se vad som hnder.
Citera
2022-02-26, 00:32
Medlem
Rka frst, dricka sen. Gyllene regel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem