• 3
  • 4
2022-05-29, 00:15
Medlem
Mjlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Har du en klla p att min terminologi inte r korrekt? Annars kan vl du starta en trd i sprkforumet huruvida toxicitet in hr hemma i sammanhanget och frklara hur du inte frstod min meningsuppbyggnad d den var tmligen simpel.

Meningsuppbyggnad? Det handlar ju bara om att du missfrsttt ett enda ord. Jag har inte sagt ngot om meningsuppbyggnad. Varfr brjar du prata om meningsuppbyggnad?

Hr r en definition av ordet du anvnt fel:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Toxicitet

Jag frstod precis vad du skrev. Det r du sjlv som har missat ngot, allts vad ordet toxicitet betyder. No big deal, mnniskor gr misstag.
Citera
2022-05-29, 19:44
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Meningsuppbyggnad? Det handlar ju bara om att du missfrsttt ett enda ord. Jag har inte sagt ngot om meningsuppbyggnad. Varfr brjar du prata om meningsuppbyggnad?

Hr r en definition av ordet du anvnt fel:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Toxicitet

Jag frstod precis vad du skrev. Det r du sjlv som har missat ngot, allts vad ordet toxicitet betyder. No big deal, mnniskor gr misstag.

Absolut det r mnskligt att fela men det r inget misstag i mitt exempel d alkohol i allra hgsta grad r toxiskt och med cannabis s kar toxiciteten, ergo man blir tjockt bng.

Fr att terg till mnet s vill jag hvda att cannabis fungerar med de flesta droger.
Citera
2022-05-29, 19:57
Medlem
Mjlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Absolut det r mnskligt att fela men det r inget misstag i mitt exempel d alkohol i allra hgsta grad r toxiskt och med cannabis s kar toxiciteten, ergo man blir tjockt bng.

Fr att terg till mnet s vill jag hvda att cannabis fungerar med de flesta droger.

Det jag frsker frklara fr dig r att begreppet toxicitet syftar p hur giftigt ngot r (oavsett om det r en psykoaktiv drog eller vad som helst) och inte hur bng man blir.

Var du lskunnig innan du brjade knarka?

Tror jag slutar med OT hr, men skriv ngot mer dumt om du vill.
Citera
2022-05-29, 20:30
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Det jag frsker frklara fr dig r att begreppet toxicitet syftar p hur giftigt ngot r (oavsett om det r en psykoaktiv drog eller vad som helst) och inte hur bng man blir.

Var du lskunnig innan du brjade knarka?

Tror jag slutar med OT hr, men skriv ngot mer dumt om du vill.

Mitt ursprungliga pstende att drogerna tillsammans kar giftverkan. Vilket rapporten bevisar.

Ja, vi har diskuterat klart, helt klart. Jag tnker inte ge mig p det hr med personangrepp, jag frstr att du har ftt mycket stryk.
Citera
2022-05-31, 16:20
Medlem
SvampDamp.s avatar
Allts alkohol kar niverna av THC i blodet, vilken effekt som uppstr beror p rkat.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in