Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Kära nån va duktigt då. Narcissistiska störningar är ärftliga vet du.

Tack , visst är jag duktig som är villig att offra mitt liv för idioter som dig?
Citera
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
WOW, trodde inte andra länder vågade skicka trupper, men kul att dom gör det.

Till Rumänien! Det är väl endå inte Ukraina.
Citera
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Tyvärr att man bara fegt kan hjälpa Ukraina bakom tangentbordet

Som ateist ska jag ändå be en bön för Ukrainas folk ikväll.
Du kan skicka pengar till Ukraina genom de stora medierna. Det har jag gjort.
Citera
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Haha efter att ha sett fiaskot i Ukraina är det väl ingen som tror att Ryssland har en chans i Finland, vårt stora ärorika mäktiga grannland. Sverige däremot..

Jag är inte orolig för Finland. Men Putin är världens fulaste varelse som drar till med alla fula knep som finns. Det kan gå fel.

Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Kina stoppa en leverans med Volvos.

Haha, nej? Putin kommer kanske trycka på knappen snart.
Citera
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPommerenke
Haha! Även någon annans fel där också. Inte undra på att ryssarna och serberna har hittat varandra. Tycker själva att de är skitcoola och macho, men börjar grina direkt när de inte får som de vill.
Som vanligt noll sakliga argment.
Citera
2022-02-26, 20:03
Medlem
Många länder som skickar soldater.
Citera
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Du vill inte förstå att Ukraina slåss för sin frihet. Trist för ryssarna och dig, men jo försvarsviljan är stark. Det oansvariga var såklart att invadera Ukraina.

Nej, jag vill att Ukrainas regim kapitulerar så fort som möjligt, precis som jag vill att alla som för befälet i vilket krig som helst kapitulerar då utsikterna att vinna är lika med NOLL. Man måste spara människoliv. Så tänker iaf vi humanister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Det känns ändå som rysstrollen i den här tråden fått fett med smisk. Svenska flashbackare är inte att leka med. Mer envisa människor får man nog leta efter. Titta bara på svensk medias invandringspropaganda för några år sedan flashbackarna stod pall under alla år.

Känner igen flera ryss-apologeter från Syrien-diskussionen. De är inte många, me väldigt aktiva i att framföra rysslands diktaturpropaganda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Haha efter att ha sett fiaskot i Ukraina är det väl ingen som tror att Ryssland har en chans i Finland, vårt stora ärorika mäktiga grannland. Sverige däremot..

Ryssland gör nog mos av Ukraina! Vilka står sedan på tur? Dom som la näsan i blöt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Närstrid i Kiev

https://twitter.com/YWNReporter/status/1497638657829879810?s=20&t=CbqYZUnqXjHl_vzIW8Htpw
Vad händer ? Varför skjuter inte stridsvagnen ?
Citera
2022-02-26, 20:04
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Ok så du har själv varit en icke-keyboardwarrior sen i torsdag och sitter nu också kräks galla över keyboardwarriors. Bra då vet vi.

Jag har 4 års aktiv militärtjänstgöring i ryggen, återaktiverade mig boa. Pga rådande omständigheter.
Men fortsätt sitta hemma och tyck utan att ha någon som helst inverkan på världen.
Citera
2022-02-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Tror du inte själv att många män hade valt att lämna om de ej blev tvingade?
Och lämna familjen i kriget? Absolut inte. Däremot tror jag många män gärna hade följt med sina familjer under flykten för att se till att de kommer fram säkert.

Flyktingströmmarna vi sett till Sverige består av 95% ensamma män. De kallas ankarbarn av en anledning. Hur kan du inte se skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in