2022-11-07, 14:41
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Ja, jag tror det är omöjligt.
Det var bara över ett år sen de gjorde en exit scam på FS3. Så kanske dags att komma in i matchen?

Var det en exit scam? Fick mer känslan av transformation, att alla ledande säljare och andra övergick till archetype. Typ att de bytte skepnad.
Medan namnet FS4 hijackades av mindre nogräknade opportunister.
Citera
2022-11-30, 12:43
Medlem
Tjack som gör en deprimerad

Har fått tag på en konstig sorts tjack. Det är gult/vitt, doftar och smakar tjack, men man blir inte glad, euforisk eller motiverad alls. Man blir bara väldigt deprimerad, och så kan man inte sova alls.

Vad är det för fel på detta?
Citera
2022-11-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trve.kvlt
Har fått tag på en konstig sorts tjack. Det är gult/vitt, doftar och smakar tjack, men man blir inte glad, euforisk eller motiverad alls. Man blir bara väldigt deprimerad, och så kan man inte sova alls.

Dåligt tjack. Köp nytt. Om det nya inte funkar så ta ett break.
Citera
2022-11-30, 15:29
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:

Knappast värt att besvara finns det nån drog som gör en bättre förutom de timmar de verkar ?
Inte en enda drog...
Citera
2022-11-30, 15:54
Moderator
Morfar-52s avatar
"Tjack som gör en deprimerad" infogad./mod
Citera
2022-11-30, 17:03
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnarrok99

Man kan fråga om det är tjack överhuvudtaget?

Jag har också fått sånt förr i tiden ibland.
Ingen har kunnat ge en bra förklaring på vad det kan vara

Nån sorts amfetaminanalog?
Citera
2022-11-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragnarrok99

Så man ska bara fortsätta att spela roulette, eller faktiskt lära sig något?

Den substans jag beskrev har jag bara fått en gång tidigare och för många år sen.

Jag är intresserad av att veta varför det känns som det gör. Vill egentligen bara slänga allt jag har kvar, inte en enda positiv sak med det.

Det är inte meta, det vet jag. Etertjack?
Citera
2022-11-30, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Knappast värt att besvara finns det nån drog som gör en bättre förutom de timmar de verkar ?
Inte en enda drog...
Nu var det ju så att drogen inte gjorde en bättre ens under ruset. Bara negativa effekter
Citera
2022-12-01, 22:20
Medlem
prutt-o-koms avatar
Innan jag lade av så fick jag tag på något rödgult äckeltjack som luktade... en blandning av mandelkubb och fiskolja kanske?

Inte någon normal fultjacksdoft utan något som på riktigt gav mig klökningar & äckelrysningar ända in i benmärgen.

Fick tag på det ett par gånger och då det ändå fick jobbet gjort trots lukten bestämde jag mig för att ta ett ordentligt 6-dagars rejs;
Under ATn spenderade jag nästan ett helt dygn i duschen och rakade även av mig allt hår då den hade satt sig i allt jag hade svettats på. Sängkläderna fick jag slänga & dessutom var min hud täckt med en skorpa av något stelnat stinkande helvetes-tjacksvett jag hade svettats ut (???).

Visst detta hjälpte mig att bli ren från amfetamin, men vad fan var det bankat med egentligen?
Citera
2022-12-03, 19:06
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Så man ska bara fortsätta att spela roulette, eller faktiskt lära sig något?

Den substans jag beskrev har jag bara fått en gång tidigare och för många år sen.

Jag är intresserad av att veta varför det känns som det gör. Vill egentligen bara slänga allt jag har kvar, inte en enda positiv sak med det.

Det är inte meta, det vet jag. Etertjack?

RC- tjack, bankat med nått bajs.. helt omöjligt att veta.. tvätta det så ser du hur mycket som blir kvar
Citera
2022-12-04, 08:22
Medlem
Indos avatar
Mars 2022.

Det kom en stor last med en ny amfetamin sort till staden jag just då var i och jag var hemma hos en i gammelgardet (en äldre kärring som becknade mängder med dos) och av henne köpte jag ett gram av det här tjacket och en halv subutex som jag tänkte ha i lösningen också, Jag var dum som underskattade kvaliteten på tjacket så jag löste upp en 0,8 och satte den i armen...

...Det första som händer är att jag spyr sedan faller jag ner i kärringens säng och tvärslocknar, Sen när jag väl vaknar upp så tror jag att jag är i Vietnam och att det är världskrig, Jag kan tillochmed se automatvapnet i mina händer, Kärringen och Company kastar ut mig och jag började yra runt på ett ställe i närheten med massa bostadshus men i min hjärna är jag ute i djungeln och krigar, slet av mig alla kläder och sprang runt helt svettig och psykotisk 🤣

Indo N The Traphouse De Papel

Edit: Måste tilläggas att nästa gång jag lämnade urinprov så var jag positiv på Amfetamin, Metamfetamin och Kokain så man undrar ju vad det var i det där tjacket..
Citera
2022-12-04, 08:40
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Mars 2022.

Det kom en stor last med en ny amfetamin sort till staden jag just då var i och jag var hemma hos en i gammelgardet (en äldre kärring som becknade mängder med dos) och av henne köpte jag ett gram av det här tjacket och en halv subutex som jag tänkte ha i lösningen också, Jag var dum som underskattade kvaliteten på tjacket så jag löste upp en 0,8 och satte den i armen...

...Det första som händer är att jag spyr sedan faller jag ner i kärringens säng och tvärslocknar, Sen när jag väl vaknar upp så tror jag att jag är i Vietnam och att det är världskrig, Jag kan tillochmed se automatvapnet i mina händer, Kärringen och Company kastar ut mig och jag började yra runt på ett ställe i närheten med massa bostadshus men i min hjärna är jag ute i djungeln och krigar, slet av mig alla kläder och sprang runt helt svettig och psykotisk 🤣

Indo N The Traphouse De Papel

Edit: Måste tilläggas att nästa gång jag lämnade urinprov så var jag positiv på Amfetamin, Metamfetamin och Kokain så man undrar ju vad det var i det där tjacket..

Det var tydligen jävligt bra drag i tjacket. Konstigt om det var bankat med både kokain och meta, känns lite onödigt. Men kunderna blev säkert nöjda med sin kran.
Senast redigerad av MobbadeJessica 2022-12-04 kl. 09:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in