2022-12-04, 11:42
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det var tydligen jävligt bra drag i tjacket. Konstigt om det var bankat med både kokain och meta, känns lite onödigt. Men kunderna blev säkert nöjda med sin kran.
Ja hela stan vart helt vilda när denna batch landade, och för mig slutade det med ett LPT som sen blev LVM haha..

Ja jag tycker också det är märkligt att jag pissade positivt på kokain, för jag har inget minne av att jag skulle ha tagit cola nånstans men vem vet man kanske har fått en nyckel nånstans i dimman

Mvh Big Indo ✨
Citera
2022-12-04, 13:42
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ja hela stan vart helt vilda när denna batch landade, och för mig slutade det med ett LPT som sen blev LVM haha..

Ja jag tycker också det är märkligt att jag pissade positivt på kokain, för jag har inget minne av att jag skulle ha tagit cola nånstans men vem vet man kanske har fått en nyckel nånstans i dimman

Mvh Big Indo ✨

Jag kan förstå att det går lätt överstyr, speciellt om det är bra grejer. Trist dock att du hamnade på LPT och LVM, men samtidigt ändå bra med just LVM.
Citera
2022-12-18, 01:30
Medlem
Är detta tjack?

Hej allihop! Hoppas ni har en kanonkväll. Jag fick lite affe av en polare, min andra polare drog en 0.2 och sa att de smakade äckligt när han svalde. De luktar ytterst lite affe, och de är vitt, men de har typ samma konsistens som mjöl. Är de verkligen affe? jag har draigt 0,4 känner mig lite små påtänd, tror ni att de kan vara något farligt? Om de var något farligt borde de inte hänt något? Är lite paranoid
Citera
2022-12-18, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
Hej allihop! Hoppas ni har en kanonkväll. Jag fick lite affe av en polare, min andra polare drog en 0.2 och sa att de smakade äckligt när han svalde. De luktar ytterst lite affe, och de är vitt, men de har typ samma konsistens som mjöl. Är de verkligen affe? jag har draigt 0,4 känner mig lite små påtänd, tror ni att de kan vara något farligt? Om de var något farligt borde de inte hänt något? Är lite paranoid

Nu vill jag inte snacka för mycket då jag inte är inne i de där "områdena" längre. Men kokain kan kännas lite "renare" typ. Sen beror de ju på din relation till din kran om de e utblandat eller ej.

Aja, mer får du ta reda på själv.
Citera
2022-12-18, 01:34
Medlem
knark-kungens avatar
Hur luktade tjacket?
Citera
2022-12-18, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur luktade tjacket?

Det luktar lite blomster, men de luktar ytterist lite, och när jag har de på tallriken luktar de knappt alls, det är bara ett vitt pulver som varken luktar eller smakar något i näsan, inga vidare starkt var de heller... Sjukt skumt... hjärtklappning fick jag iaf
Citera
2022-12-18, 02:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det luktar lite blomster, men de luktar ytterist lite, och när jag har de på tallriken luktar de knappt alls, det är bara ett vitt pulver som varken luktar eller smakar något i näsan, inga vidare starkt var de heller... Sjukt skumt... hjärtklappning fick jag iaf
Då är det tjack men förmodligen utblandat av ngn girig jävel.

Skotta upp 10 små linor och återkom om 60 minuter.
Citera
2022-12-18, 02:10
Medlem
Palisongs avatar
Nej det är inte tjack, du har fått koffazon. Grattis
Citera
2022-12-18, 02:21
Medlem
hyfies avatar
Att det skulle vara något direkt farligt behöver du nog inte oroa dig över, men antagligen väldigt utbankat låter det som. Mitt förslag är att hälla upp iskallt vatten i ett glas, hälla i önskad mängd pulver i (förslagsvis en aning mer än vanligt med tanke på vad vi ovan konstaterat) och rör runt. Amfetaminet skall lösa sig i vattnet samtidigt som andra oönskade saker tenderar att lägga sig på botten...
Citera
2022-12-18, 02:43
Medlem
CockWitchs avatar
Klassiskt utbank.
Citera
2022-12-18, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Då är det tjack men förmodligen utblandat av ngn girig jävel.

Skotta upp 10 små linor och återkom om 60 minuter.

Inte säkert. Lukten från tjack kommer av annat som finns i. Rent tjack luktar väldigt lite och smakar inte jättemycket heller.

Om du tvättar tjack med t.ex. aceton så märker du detta.
Citera
2022-12-18, 03:53
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
jag har draigt 0,4 känner mig lite små påtänd, tror ni att de kan vara något farligt?

Men för i helvete. Det är inte tjack du drar i dig om du bara känner dig lite påtänd efter 400mg. Akta dig för illamående om det är något okänt organiskt skit iblandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in