Citat:
Du får fan ta och kolla upp definitionen på en antivaxxer. Icke att röras ihop med vaccinskeptiker. Anti betyder att man är emot något, man aktivt väljer bort vaccin för sig och sina barn för att man är en idiot. Det gäller även polio och andra vaccin. Jag är inte en antivaxxer och ni som medger er till att vara en sådan kan dra åt Helvete
Ber om ursäkt för att jag kallade dig hyffsat smart. Jag hade fel.
Jag trodde i min enfald att du skulle vara smart nog att förstå att du är endast ett beslut av FHM att i ALL statistik ses som Antivaxxare. Och för att ytterliggare påpeka din dumhet vill jag uppmärksamma dig på att du också gör ett MEDVETET VAL att INTE ta Boostern. Du väljer alltså sida. Du väljer INTE sida för eller emot, utan per definition kommer du ses och presenteras som en Antivaxxer. Detta är givetvis ett problem både för dig o mig. MEN.......det är NI som hatar dem som inte har tagit vacinet som kallar oss antivaxxers och ni gör ingen skillnad på om man tagit vaccin men är kritisk till Vaccinpass, eller om man genomgått sjukdomen, eller om man som du säger är skeptiker. Du och ni gör INGEN skillnad utan generaliserar alla som inte tagit alla doser som antivaxxare i alla debatter o.s.v. Jag ville bara få dig att förstå att du är både och, men som sagt. Jag ber om ursäkt att jag hade högre tankar om din analytiska förmåga att utvärdera retorik.
Kanske är det därför du inte riktigt förstår vad allt detta handlar om.
Men lycka till nu, och jag kan lova dig att jag kommer stå vid din sida och demonstrera MED dig om det skulle visa sig att du får problem med vaccinet och för att du ska få upprättelse.
ja, om ni har för få "medlemmar" så kan ni väl stämpla random människor som medlemmar också...