Citat:
Ursprungligen postat av
merrymaiden
Jag är lite tveksam om TS verkligen är tjej. De flesta kvinnor brukar inte använda ordet "fitta" om sitt eget underliv.
Det här kan vara en man som trollar. Ber om ursäkt till TS om du verkligen är en kvinna - tycker ditt underliv förtjänar något finare epitetet än det nedvärderande ordet du använde. Fundera på saken!
Dessutom ifrågasätter jag om Flashback verkligen är rätt ställe att fråga om det här. Det är väl inte så svårt att fundera ut att JA det kommer kännas, men inte direkt göra ont, efter det har läkt. Men om du rider mycket så är det ju en ganska dålig idé eftersom du nästan garanterat kommer känna piercingen hela tiden, i sadeln. Föreställ dig obehaget om piercingen t.ex. fastnar i trosan! Speciellt om det händer när du är ute och galopperar och inte kan göra så mycket åt saken.
Om du prompt måste ha piercing på ett intimt ställe så ta på bröstvårtan i stället så kan du rida utan risk för obehag.
Ja jag är tjej, använder ordet fitta för snippa är nog ett av det vidrigaste orden som finns. Å vad ska man annars använda? Tkr allt annat låter så gammelt.
Sitter ju int så tungt i sadeln så att ”jag gnider mot” lixom jag juckar ju inte direkt i sadeln. Redan tagit bröstvårtorna och även navel så vill testa nästa ställe nu.
Å om den skulle fasna i trosorna så är det bara å släppa ena handen från tygeln å fixa till eller bromsa hästen så man kan rätta tilö det.