2022-02-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Usch va trashigt det låter med piercing i musen, kan bara tänka mig att strul det blir även i vardagen

Ok boomer
2022-02-21, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Går nog inte ens att svara på.. tror det är olika. Jag får skavsår av sadeln även om jag inte ens har piercing. Men har köpt speciella ridtrosor som är vadderade. Dom påminner ungefär som trosor man kan köpa när man tränar spinning. Du kan ju köpa såna och testa ifall du får problem? Jag har även sadelöverdrag med gelsits. Helt underbar och inga fler skavsår “där nere”..🥰

Får aldrig skav eller andra obehag av mina sadlar men kanske värt att skaffa sånt för att dämpa om det nu blir piercing
2022-02-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Hoppning kan du glömma enl. fd flickvän. Minsta avvikelse från perfekt balans vid landning orsakar enl. utsago extrem smärta, men vad vet jag då jag är annorlunda utrustad.

Jag som tävlar hoppning och fälttävlan i ganska hög nivå… 3 av hästarna hoppar gärna över osynliga hinder med 🙄
2022-02-21, 15:13
Medlem
Det svåraste är nog att få hästen att lägga sig på rygg.
2022-02-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merrymaiden
Jag är lite tveksam om TS verkligen är tjej. De flesta kvinnor brukar inte använda ordet "fitta" om sitt eget underliv.
Det här kan vara en man som trollar. Ber om ursäkt till TS om du verkligen är en kvinna - tycker ditt underliv förtjänar något finare epitetet än det nedvärderande ordet du använde. Fundera på saken!

Dessutom ifrågasätter jag om Flashback verkligen är rätt ställe att fråga om det här. Det är väl inte så svårt att fundera ut att JA det kommer kännas, men inte direkt göra ont, efter det har läkt. Men om du rider mycket så är det ju en ganska dålig idé eftersom du nästan garanterat kommer känna piercingen hela tiden, i sadeln. Föreställ dig obehaget om piercingen t.ex. fastnar i trosan! Speciellt om det händer när du är ute och galopperar och inte kan göra så mycket åt saken.

Om du prompt måste ha piercing på ett intimt ställe så ta på bröstvårtan i stället så kan du rida utan risk för obehag.

Ja jag är tjej, använder ordet fitta för snippa är nog ett av det vidrigaste orden som finns. Å vad ska man annars använda? Tkr allt annat låter så gammelt.

Sitter ju int så tungt i sadeln så att ”jag gnider mot” lixom jag juckar ju inte direkt i sadeln. Redan tagit bröstvårtorna och även navel så vill testa nästa ställe nu.
Å om den skulle fasna i trosorna så är det bara å släppa ena handen från tygeln å fixa till eller bromsa hästen så man kan rätta tilö det.
2022-02-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lysfyr
har alltid vetat att hästtjejer är extra kåta av sej , klart det går att rida när allt läkt ut

Kan inte prata för alla tjejer men jag är alltid lite mer extra än mina vanliga polare
2022-02-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallemedKorven
Ja, använder du eller din partner det i sängen när det ska slicka fitta får du kanske skylla dig själv.
Fast när det i ett icke sexuellt sammanhang används är det väl i sin ordning?

Absolut . Underliv är underliv och en spade är en spade
2022-02-21, 16:18
Medlem
pröva och ta ut om det skaver
2022-02-21, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slion
pröva och ta ut om det skaver

Ba att trycka igenom hårt om det vuxit igen
2022-02-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Är kanske avhandlat. Men går det inte ta bort den under ridning, hästridning alltså, om det är obekvämt?

Jo absolut går det men hade kännts segt om man skullr behöva pressa igenom den om det hunnit läka ihop lite under dagen. Så jävla svårt att se där nere
2022-02-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Är det bara jag som tycker att tjejer som kallar sitt underliv för fitta är avtändande?

Jävligt bra svar på min fråga. Känner mig mkt klokare nu tack för tipset
2022-02-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
(FB) Behöver er hjälp killar!
(FB) Behöver er hjälp killar!
"Vill inte få min tjej att känna sig äcklig av det men förstår att det är svårt."

Därtill trådstarter om lambdavärden, grovsnus med mera

Står en fritt att spekulera.

Ja jag e tjej, ja jag snusar grov
Ja jag hade problem med en bil
Jag ställde en fråga åt en kompis ang analsex då han ej har konto.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in