Citat:
Ursprungligen postat av
Fyndigt-namn
Är det bara jag som tycker att tjejer som kallar sitt underliv för fitta är avtändande?
Nej, jag håller med. Ungefär lika avtändande som när det sitter smycken där.
Blir direkt att tänka på det där "konstprojektet" med några larviga lesbiska tjejer som för kanske tio år sedan(?) gjorde ett filmprojekt där dom tejpade fast snören i könshåret och drog i det till musik med inklippt sång så att det skulle se ut som underlivet sjöng. Då sa dom fitta konstant. Det blev så överdrivet. Det kunde vara typ "oj vad mycket hår du har på din fitta? min fitta har inte lika mycket fitthår som Karins fitta". Istället för det normal.. "Oj vad mycket könshår du har? jag har inte lika mycket på min. Karins är helt perfekt tycker jag". Det var (och är) väldigt tydligt inom vissa kategorier människor att man säger det bara för att det skall ha någon slags chockerande effekt och "jag får minnas säga vad jag vill och fitta skall inte få vara mäns svordom".
Men det är klart, får man en snap "kan inte sluta tänka på vad du gjorde med min fitta igår". Så kan det väl vara lite porrigt. Men inte annars.