2022-02-17, 03:16
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Hej! Jag har råkat ut för en otrevlig individ där han har försökt hota sig till pengar. Helt fel kille att bråka med tydligen..

Jag vill härmed förstöra hans liv genom att ta så många kreditupplysningar som möjligt, sådana som inte kräver bankid.

Kan det spåras till mig på något sätt? Jag har en ren mobil med kontantkort, inget i mitt namn där, även tillgång till dator på bibloteket om det är så.

Har ni tips på några sidor? Jag kommer inte ta några pengar, utan bara upplysningar.
Citera
2022-02-17, 03:25
Medlem
Fr1d2rikMort3ns4ns avatar
Så du menar att han inte skulle fatta att det är du... Är inte en vanlig hederlig polisanmälan bättre, där du därefter informerar honom om vad lagen säger efter att du anmält honom.
Citera
2022-02-17, 04:57
Medlem
Wigilantes avatar
Outa han i kriminella kretsar. Folk i den kriminella världen uppskattar inte andra kriminella som ger sig på civila. Dessutom är risken stor att du är det sista offret i ett långt led av flera andra som inte haft pungkulorna nog att sätta stopp för pajasen, civila är oskyddade i dagens samhälle tyvärr. Polisen måste jobba om du anmäler det så det leder ingenvart tyvärr. Men gör det ändå så myndigheter tar och gör utredningar förutom fortkörningar och bekväma käka-donuts-och-dricka-kaffejobb. De vågar/orkar/kan inte lägga ner arbete på faktiska brott, istället tar dom Svenssons som röker holk och låtsas att det gör Sverige tryggare. Få det att synas i statistiken i varje fall.

Alternativt blir du kriminell själv och skjuter han i röven.

Använd fantasin, skriv dig på en grovt kriminell persons adress t.ex. och låt dom väga sina pungar gram för gram å se vem som överlever. Gör nåt kul av det iaf. Om den nya involverade lackar säger du att du blev tvingad av den första för någon fantasifull anledning. Finns massor med huxkrux du kan hitta på.
Senast redigerad av Wigilante 2022-02-17 kl. 05:07.
Citera
2022-02-17, 05:55
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Hej! Jag har råkat ut för en otrevlig individ där han har försökt hota sig till pengar. Helt fel kille att bråka med tydligen..

Jag vill härmed förstöra hans liv genom att ta så många kreditupplysningar som möjligt, sådana som inte kräver bankid.

Kan det spåras till mig på något sätt? Jag har en ren mobil med kontantkort, inget i mitt namn där, även tillgång till dator på bibloteket om det är så.

Har ni tips på några sidor? Jag kommer inte ta några pengar, utan bara upplysningar.

Jag hade skyddsväst och pistol. Det blev konfiskerat när jag blev inlåst på psyk. Jag skulle skjutit personen i huvudet direkt. Eller i benen så personen fattar vart skåpet ska stå. Varför låter du dig hunsas av någon blatte för? Knäpp fittan.
Citera
2022-02-17, 06:00
Medlem
constants avatar
Citat:
...även tillgång till dator på bibloteket om det är så.
Där har du det. Låna en bok i hans namn, exempelvis "Onämnbar kärlek : att leva som gay i Mellanöstern".
Citera
2022-02-17, 07:22
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilka dagis råd...

Börja med o plantera ett valfritt bilmärke på horan i pannan i ca 90km/h så inleder du disk därefter om hoten ska fortgå.

Tuffingar skall behandlas tufft.
Citera
2022-02-17, 10:07
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Det går att ta lån i en tysk persons namn i tyskland, sen ange ditt svenska offers bankkontonummer.
Då åker han nog dit om han använder pengarna.
Citera
2022-02-17, 13:18
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Någon försöker hota till sig pengar och du sitter o tar det som en liten kärring?

Han är cirka 65 mil ifrån mig. Alltså bedrägeri hot så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Så du menar att han inte skulle fatta att det är du... Är inte en vanlig hederlig polisanmälan bättre, där du därefter informerar honom om vad lagen säger efter att du anmält honom.

Nej, jag är nog inte den första, så han lär inte veta något.

Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Jag hade skyddsväst och pistol. Det blev konfiskerat när jag blev inlåst på psyk. Jag skulle skjutit personen i huvudet direkt. Eller i benen så personen fattar vart skåpet ska stå. Varför låter du dig hunsas av någon blatte för? Knäpp fittan.

Ja, jag hade gladeligen skjutit honom i skallen, men han är ju cirka 5 tim i bil från mig.

Hur kan du tro att det är en blatte?
Citera
2022-02-17, 15:11
Medlem
Citat:
Han är cirka 65 mil ifrån mig. Alltså bedrägeri hot så att säga.

Nej, jag är nog inte den första, så han lär inte veta något.

Ja, jag hade gladeligen skjutit honom i skallen, men han är ju cirka 5 tim i bil från mig.

Hur kan du tro att det är en blatte?
5 timmar bilresa är inte allt för dåligt, lämna luren hemma så finns det knappt något som binder dig till platsen, täck regplåten så inga kameror syns så gör du det du säger att du vill göra, att låta nån trampa dig på tårna är ett tecken på rädsla och ingen gillar en rädd man.
Citera
2022-02-18, 01:34
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
5 timmar bilresa är inte allt för dåligt, lämna luren hemma så finns det knappt något som binder dig till platsen, täck regplåten så inga kameror syns så gör du det du säger att du vill göra, att låta nån trampa dig på tårna är ett tecken på rädsla och ingen gillar en rädd man.

Ja, cirka 10 då. Det jag menade i början var ju mer att det är fel att bråka med mig, han är bara en liten snorvalp, han bad sin kompis skriva till mig också vilket var roligt ”svär på gud, kommer göra horhus” ja, alltid bra att ha lite entreprenörskap.
”Tänker inte droppa namn, men du vet vem som skriver” ”en chans, en varning” etc etc. Hans vän är alltså en liten lallare på 17 år, som åkt dit på att han sprungit runt med kniv etc… stor i mun iallafall, skojjiga bilder på fb där de poserar som ett härligt gäng ifrån orten.

Jsg är en man med för mycket fritid, men jag orkar inte sitta i en bil i 10 timmar för att läxa upp några snorungar, då förstör jag hellre deras framtid.
Citera
2022-02-18, 02:25
Medlem
Citat:
Ja, cirka 10 då. Det jag menade i början var ju mer att det är fel att bråka med mig, han är bara en liten snorvalp, han bad sin kompis skriva till mig också vilket var roligt ”svär på gud, kommer göra horhus” ja, alltid bra att ha lite entreprenörskap.
”Tänker inte droppa namn, men du vet vem som skriver” ”en chans, en varning” etc etc. Hans vän är alltså en liten lallare på 17 år, som åkt dit på att han sprungit runt med kniv etc… stor i mun iallafall, skojjiga bilder på fb där de poserar som ett härligt gäng ifrån orten.

Jsg är en man med för mycket fritid, men jag orkar inte sitta i en bil i 10 timmar för att läxa upp några snorungar, då förstör jag hellre deras framtid.
Vet inte om du är så mycket äldre själv, varför har du haft kontakt med dom från första början? Inte då att dom skrev helt random o försökte pressa dig på pengar, nått har du ju gjort.

Sen så är du garanterat rädd för vad dom kan göra o leker större än vad du är, invandrar barn är inte att leka med men jag hade klippt tårna dom trampa mig på skorna med.
Citera
2022-02-18, 20:01
Avstängd
Citat:

Högst troligt är ju den otrevliga individens kreditvärdighet redan körd från start, det brukar ju vara kutym med den typen av människor så du får nog komma på något bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in