2022-02-19, 17:33
Medlem
senhackarens avatar
Bibliotekarien kanske är är en SD:är som kanske kallade dom för vissa saker. Vem vet.
Citera
2022-02-19, 17:46
Avslutad
Varför har man bibliotek i utsatta områden?

Bibliotekarien har antagligen röstat för detta utveckling, så detta är lite ödets ironi.
Citera
2022-02-19, 18:17
Medlem
ollameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Vill bara säga att jag älskar polen
Det är det nya Sverige. Senaste 10 åren har polen blivit mer och mer attraktivt.
Språket är lite skumt hhaha men det ska man väl kunna lära sig

Roligt att höra!
Där är åtminstone ett bibliotek ett bibliotek, inte en no go zon. Det är tråkigt att det ser ut såhär i Sverige. För själva utformningen och grundtanken med biblioteken är god här, men det fungerar inte bra i praktiken. Noll regler, noll respekt för andra människor. Vet själv när jag skulle plugga där, var själv tvungen att be folk hålla käften, vilket jag inte har några som helst problem men ändå. Personalen är allt som oftast konflikträdda. Vad denna från min sida, upplevda konflikträdsla hos personalen beror på vet jag inte. Det är väl att dom saknar ryggrad eller helt enkelt inte bryr sig tillräckligt mycket. De kanske säger till först när dom själva blir störda i tillräckligt hög utsträckning.
Senast redigerad av ollamera 2022-02-19 kl. 18:31.
Citera
2022-02-19, 18:20
Medlem
Duvlorts avatar
Detta är väl en försmak av kommande bokbål, bibliotek är väl ganska haram?
Citera
2022-02-19, 19:27
Medlem
Pippipipparpippins avatar
För helvete jag orkar inte citera alla jävla dumheter! fan upp på barrikaderna då för helvete! Jag har kontaktat representanter för mina lokala bibliotek för att erbjuda min hjälp! om jag så ska sitta och läsa på bibblan hela jävla veckan och skalla ut varenda ungjävel som trakasserar personalen! Blääää jag spyr på "Bibliotekarier borde skylla sig själva då de säkert röstat hit packet" tjafset! FAN STÅ UPP FÖR HELVETE! Om något är ett elände borde vi väl för fan protestera mot skiten! t.ex blåljussabotage, varför anordnar vi inte en demonstration mot att våra tjänstemän inte får utöva sitt jobb i fred? Samma med biblioteksanställda! FAAAAAAN Jag blir så jävla frustrerad! Jag har mina kanaler lokalt och dessa ska nyttjas på måndag! ÅHHHH jag är så arg! Fan att folk inte får arbeta ifred! FAAAAAAAN
Citera
2022-02-19, 19:29
Avslutad
Det finns väl inga kärringar som är mer vänster än bibliotekarier. Skörda nu vad ni sått. Det är ju för fan ni som inbillat dessa jävla vrak att de har en massa rättigheter.
Citera
2022-02-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Detta är väl en försmak av kommande bokbål, bibliotek är väl ganska haram?

Varför skulle bibliotek vara haram? Nej, bokbålen kommer bibliotekarierna stå för helt för egen maskin. Det finns gott om titlar som får den genomsnittliga bibliotekarien anno 2022 att fundera på tändstickor. Det är en spännande grej att be sitt bibliotek köpa in titlar. Det mesta jag bett om har godkänts, men sedan vill jag läsa något icke-i-linje-med-identitetspolitiken och vips är det fullständigt omöjligt.

Möjligtvis bränner de inte upp sina egna arbetsplatser som de dessutom bara köpt in rätt böcker till. De lär gå på bokhandlarna istället.

Denna ickedemokratiska tendens gör det aningen svårare att känna sympati för bibliotekspersonalen, även om de givetvis inte ska bli misshandlade på jobbet.
Citera
2022-02-19, 20:19
Medlem
Jirens avatar
Vad gör apejävlarna ö.h.t på biblioteket?

Jag kan inte tänka mig att de läser något.
Citera
2022-02-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Bibliotekarien kanske är är en SD:är som kanske kallade dom för vissa saker. Vem vet.
Så här ser det ju ut i nästan alla bibliotek runtom i landet. Är det nazizstiska bibliotikarier som provocerar blattarna överallt, eller tror du blattarna kaozar av sig själva som vanligt ändå?
Citera
2022-02-19, 20:26
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren

Surfar på datorerna. Apeligger i sofforna. Apetjattrar. Ser dem sällan med Moberg i händerna.
Citera
2022-02-19, 20:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Vad tror du sades. -"Vi har stängt nu, dra åt helvete blattesvin"- ?
Citera
2022-02-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren

Gratis wifi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in