Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-18, 21:40
  #1
Medlem
För ungefär ett halvår sen blev jag förtjust i en tjej och jag pratade med hon lite på några fester. fick hennes mobilnummer och jag frågade hon om hon ville med ut och fika eller så. Hon va inte så sugen på de. Tror jag va för på.
Men efter detta så pratade inte vi med varandra nå mer. Hon blev knallröd i ansiktet och kollade åt ett annat håll så fort vi möttes.

Men jag släppte de ganska fort men nu är jag tillbaka igen och jag vill ha något med denne tjej. Hur ska jag gå till väga? Vi båda är ofta ute på krogar med de blir liksom att vi får ögonkontakt med hon kollar bort nästan direkt :S

Hjälp mig.

Ska jag fixa hennes msn eller nåt i den stilen?
Citera
2006-06-18, 21:44
  #2
Medlem
Snövits avatar
Jag tror faktiskt inte att tjejen är intresserad av dig, sorry.
Citera
2006-06-18, 22:16
  #3
Medlem
Det verkar rätt kört. Det är dumt att fortsätta om hon inte ens ger dig ögonkontakt på krogen.
Citera
2006-06-18, 22:26
  #4
Medlem
Mr_Magoos avatar
Skit i slynan. Verkar ju va dum i huvet då hon inte kunde sagt det vänligt att hon inte var intresserad, för sorry dude, det är inga positiva signaler du beskrivit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback