Vilken genomhyvens kille. Det här är väldigt vanligt i andra branscher, exempelvis så delar programmerare med sig av kod för att andra ska kunna förbättra sina projekt. Ingenjörer som delar med sig av teknologi/ritningar m.m. Brukar idrottare dela med sig av träningsscheman?
Oerhört ambitiöst och sympatiskt. Samtidigt visar han dock på att det inte finns några genvägar till att bli bäst och som nog kommer att komma som en chock för alla millennials som läser detta.
Höjer ett varningens finger för psykisk ohälsa när det kommer till elitidrott och extrema idrottsmänniskor..
Nils verkar vara extremt extrem.. Se till att han har både livrem och fallskärm när han eventuellt blir skadad, och inte kan träna som han vill. En fin och duktig kille är han.
Inspirerande. Jag ska också börja träna EXTREMT hårt - framförallt kondition och underbygga konditionsövningarna med lite lite muskelbygge av framförallt rygg/mage och ben, dels för att kunna öka prestationen under konditionsövningarna som jag tänker kan vara i samma magnitud som hans 16-millslopp eller något liknande och dels för att det är snyggt med muskler - så att jag också kan få dricka öl och förhoppningsvis slippa bli fet och bakis.
Jag laddade ned PDF:n nu, ska försöka läsa den under veckan. NvdP är verkligen ett unikum och jag unnar honom verkligen ett lyckligt liv utanför sin idrottskarriär.
Han verkar vara samtidigt besatt av att kunna prestera maximalt, eller kanske egentligen ännu mer besatt av träningsmetoderna och disciplinen som krävs för att kunna nå dit.
Bra för honom om han själv drar gränsen för sin karriär, och väljer att göra något annat. En fantastisk personlighet, som ger Sverige god reklam och även visar på vikten av hårt arbete för att lyckas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!