2011-11-24, 09:00
  #877
Medlem
StigAllans avatar
Minns inte vad hon heter men Googla namnet som Persson har gett henne i boken så hittar du en kommunistkärring som är den rätta.
Citera
2011-11-24, 15:35
  #878
Medlem
Shalashaskas avatar
Cecilia Lindqvist kanske?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cecilia_Lindqvist
Citera
2011-11-24, 15:52
  #879
Medlem
Noctones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Cecilia Lindqvist kanske?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cecilia_Lindqvist

Det låter troligt. Efter ha läst din länk och googlat på Linnea Sillkvist så förefaller det vara på det viset.

- Där fick hon något att suga på! Citat E Bäckström
Citera
2011-11-29, 21:05
  #880
Medlem
Dr.Diegos avatar
kollade precis på veckans brott, men la märke till en sak förra veckan och även i dag, varför har han skaffat käpp?

skulle kunna tänka mig att han har problem att gå, men käppen mer ser ut som en gammal pinne och inget hjälpmedel.

jag tror nästan att han tycker det ser coolt ut.
Citera
2011-11-29, 21:18
  #881
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
kollade precis på veckans brott, men la märke till en sak förra veckan och även i dag, varför har han skaffat käpp?

skulle kunna tänka mig att han har problem att gå, men käppen mer ser ut som en gammal pinne och inget hjälpmedel.

jag tror nästan att han tycker det ser coolt ut.
Andra har nog sagt att det är cool. Jag tror han har problem med minst en (max två) höft (höfter) och ett balanssinne. Mest för att jag tycker att han borde...
Citera
2011-11-29, 21:35
  #882
Medlem
Åh..hujeda mig vilken sleten varelse Leffe GW ser ut som...skulle inte förvåna mig om han hunnit trilla av pinn innan nästa Veckans Brott. Har sett fyllisar på lokala torget som är mer fräschare och piggare i roten än han!!
Citera
2011-11-29, 22:36
  #883
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Åh..hujeda mig vilken sleten varelse Leffe GW ser ut som...skulle inte förvåna mig om han hunnit trilla av pinn innan nästa Veckans Brott. Har sett fyllisar på lokala torget som är mer fräschare och piggare i roten än han!!

Det tycker du ja! Men jag är helt övertygad om att nån piggare i roten än vad han är kan du inte hitta på det lokala torget.

Han börjar närma sig 70-strecket (+- några år) och han har vid flera tillfällen sagt att han levt ett gott, roligt, tungt och jobbigt liv! Han har ju också vid flera tillfällen sagt och erkänt att han dricker för mycket i perioder.

Glöm heller inte att han inte är fattig. Han är med sin nuvarande förmögenhet + framtida avkastningar av sina böcker och annat god för runt 200 miljoner.

Så då Trapizom har du fler kommentarer?
__________________
Senast redigerad av P55 2011-11-29 kl. 22:42.
Citera
2011-11-29, 22:46
  #884
Medlem
William Hainess avatar
^ håller med. Han är 66 år gammal... och ser i min mening ut som en 60-någontingare. Inte direkt yngre, men inte äldre heller.

Känner människor som är fem år yngre än GW som ser "värre"/äldre ut om jag ska vara ärlig...
Citera
2011-11-29, 23:08
  #885
Medlem
MasterBaits avatar
Han jobbar hårt o kroppen har tagit stryk. Men ja tror att han hellre faller av pinn genom att jobba ihjäl sig än tar det lugnt. Fast han verkar va en fighter så han håller nog ett tag till

Förresten e han en hyvens prick o supergenerös.
Citera
2011-11-29, 23:08
  #886
Medlem
z2joiss avatar
Visserligen såg han yngre ut för 30 år sedan, men han är sig otroligt lik i alla övriga bemärkelser...
http://www.youtube.com/watch?v=C1_scjrB3zo
Citera
2011-11-30, 00:13
  #887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
kollade precis på veckans brott, men la märke till en sak förra veckan och även i dag, varför har han skaffat käpp?

skulle kunna tänka mig att han har problem att gå, men käppen mer ser ut som en gammal pinne och inget hjälpmedel.

jag tror nästan att han tycker det ser coolt ut.
För snart två år sedan (3 jan. 2010) skrev han i en krönika i Expressen http://www.expressen.se/kronikorer/1.1832558/leif-gw-jag-har-blivit-klart-snallare om att:

[...] Stapplar runt en halvtimme i parken med hjälp av en käpp, särskilt "rask" är jag inte, men när jag väl återvänt mår jag i vart fall inte sämre än innan. Dessutom har jag uppfyllt det första i raden av nyårslöften, att ta en daglig promenad, tillika gjort det under betingelser som måste betraktas som karaktärsmässigt danande.
[...]

Han har väl m.a.o. haft problem (i efterdyningar av ett ryggskott? [som han i alla fall då, 3/1-10, beskriver]) uppåt två år minst.
Citera
2011-12-13, 10:44
  #888
Medlem
Grandiosos avatar
Leif GW framträder just nu i fyrans "Efter tio".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in