2012-10-20, 07:14
  #997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrNemo
I kvällens Skavlan verkade han klar och redig och verbalt slagfärdig. Han haltade dock betänkligt och stödde sig på en träkäpp när han gick, och han satte sig ned i stolen med stor försiktighet och viss möda. Det kanske har kommenterats någonstans tidigare i tråden, men har han utslitna höftleder?

Tror det är knäna som spökar.Brukar inte titta men gjorde det igår.Han har humor och glimten i ögat.
Kul samspel med dotter Malin.

Ett GW fan.
Citera
2012-10-20, 08:05
  #998
Medlem
Ronilles avatar
Jag gillade också GW på Skavlan igår. Hans min när den lilla transa-gossen-som-ville-vara-japan kom in var obetalbar.
Citera
2012-10-20, 08:37
  #999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag gillade också GW på Skavlan igår. Hans min när den lilla transa-gossen-som-ville-vara-japan kom in var obetalbar.

Han är helskön. Men det känns som hans huvud kommer att hänga med längre än kroppen. Han verkar inte kry.
Citera
2012-10-20, 09:00
  #1000
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrNemo
I kvällens Skavlan verkade han klar och redig och verbalt slagfärdig. Han haltade dock betänkligt och stödde sig på en träkäpp när han gick, och han satte sig ned i stolen med stor försiktighet och viss möda. Det kanske har kommenterats någonstans tidigare i tråden, men har han utslitna höftleder?

Ny höftled brukar resultera i sånt första tiden. Härligt minspel farbrorn har.
Citera
2012-10-20, 19:09
  #1001
Medlem
jamtlandoffroads avatar
Såg också Skavlan, gillar GW ännu mer nu, synd om han super bort livet i förtid.

är det bara jag som undrar vad han verkligen har för iq?
uppenbarligen är den hög men frågan är om den är extremhög eller bara runt mensas inträdesnivå?
Citera
2012-10-20, 19:21
  #1002
Medlem
Omtanksams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Slutklämmen i krönikan lyder (med tidningens fetmarkeringar):


Källa: Våra minst betydande samhällskritiker
Trist att läsa detta, gillar annars GW, en gubbe med huvudet på skaft.
Citera
2012-10-20, 19:33
  #1003
Medlem
storpungens avatar
Jag hörde han snackade i ett soffprogram tidigare. Han talade om att han söp halva året och andra halvan så knaprade han något piller.

Vad äter han för piller mot sina demoner?
Citera
2012-10-20, 19:47
  #1004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Jag hörde han snackade i ett soffprogram tidigare. Han talade om att han söp halva året och andra halvan så knaprade han något piller.

Vad äter han för piller mot sina demoner?

Du hittar på och far med osanning.

Det har han aldrig sagt.
Citera
2012-10-20, 19:55
  #1005
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Jag hörde han snackade i ett soffprogram tidigare. Han talade om att han söp halva året och andra halvan så knaprade han något piller.

Vad äter han för piller mot sina demoner?
"Små blå piller". Jag tolkar det som Xanor.
Citera
2012-10-20, 21:09
  #1006
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Du hittar på och far med osanning.

Det har han aldrig sagt.

Vad baserar du ditt skitsnack på? Jag baserar mina ord på GW:s ord.

Kolla på 14:50 och framåt.

http://www.tv4play.se/program/efter-tio?title=leif_gw_persson_avslojar_morkare_sidor&v ideo_id=2072431
Citera
2012-10-20, 21:11
  #1007
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Små blå piller". Jag tolkar det som Xanor.
Jo, så kan det vara om dom är småa och blåa.
Citera
2012-10-21, 20:02
  #1008
Medlem
mina Xanor är inte blå, utan ljust orange.
Kan det verkligen vara Xanor som är det blåa pillret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in