jag gillar GW... även Guillou.... de uppfattas i mina ögon som trovärdiga då de berättar/skriver/säger saker.
Denna tråden får mig inte att åndra uppfattning... hitentills iaf. men jag väntar med späänning
kan bara konstatera att det är inte konstigt att polisväsendedet inte gillar denne herre. han är ju den ende som kritiserare utredningsverksamheten mm.
gief mer Guillou och GW
'ÄDDIT*
givetvis mer skvaller så att han blir ännu mer folklig