2009-07-06, 00:39
  #277
Medlem
jag gillar GW... även Guillou.... de uppfattas i mina ögon som trovärdiga då de berättar/skriver/säger saker.

Denna tråden får mig inte att åndra uppfattning... hitentills iaf. men jag väntar med späänning

kan bara konstatera att det är inte konstigt att polisväsendedet inte gillar denne herre. han är ju den ende som kritiserare utredningsverksamheten mm.

gief mer Guillou och GW

'ÄDDIT*
givetvis mer skvaller så att han blir ännu mer folklig
Citera
2009-09-30, 10:30
  #278
Medlem
Byfånes avatar
En gammal programserie troligtvis tidigt 90 tal med Leif gw och Jan Guillou mfl när de super/jagar/lagar mat sviin skön serie rekommenderar att se hela serien till alla gw fans!

http://svtplay.se/v/1371855/grabbarna_pa_fagerhult_avsnitt_tva_-_del_tva
Citera
2009-09-30, 10:43
  #279
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugglapuggla
Såg Leif i karlstad han såg välnärd ut
Han bantade ju ned sig 15 kg för något år sedan, men det har han tagit tillbaka med råge nu. Numera ser han ut som en jävla fettsäck.
__________________
Senast redigerad av fredrikdenstore 2009-09-30 kl. 10:46.
Citera
2009-09-30, 10:54
  #280
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
En gammal programserie troligtvis tidigt 90 tal med Leif gw och Jan Guillou mfl när de super/jagar/lagar mat sviin skön serie rekommenderar att se hela serien till alla gw fans!

http://svtplay.se/v/1371855/grabbarna_pa_fagerhult_avsnitt_tva_-_del_tva

Om Per Morberg är ohygienisk när han lagar mat så är gw en katastrof haha
Citera
2009-09-30, 11:08
  #281
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Han bantade ju ned sig 15 kg för något år sedan, men det har han tagit tillbaka med råge nu. Numera ser han ut som en jävla fettsäck.

Ja herregud, han är som säl numera. Ser ansträngande ut bara när han pratar.

http://www.youtube.com/watch?v=bXmkKFnEDq8&feature=PlayList&p=B3577128FF4 97E7F&index=0
Citera
2009-09-30, 11:22
  #282
Medlem
GW är cool jag gillar honom
Citera
2009-09-30, 11:22
  #283
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Var det inte GW som slutade dricka alkohol varje nyårsafton och var nykter hela våren. Framåt maj började det krypa i tarmen igen o då börjar han supa på nytt... Sen samma visa nästa nyår..

Ja, han är inte mer än mänsklig han också.
Citera
2009-09-30, 11:53
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Var det inte GW som slutade dricka alkohol varje nyårsafton och var nykter hela våren. Framåt maj började det krypa i tarmen igen o då börjar han supa på nytt... Sen samma visa nästa nyår..
Klassisk periodare med andra ord. GW är superskön!
Citera
2009-09-30, 12:55
  #285
Medlem
Diggar gw faktiskt. Om ni tittar på någon säsong gamla avsnitt utav Efterlyst, så kan ni se hur han håller på med sina glasögon hela tiden. Upp i håret, ner på näsan, och repeat
Citera
2009-09-30, 13:02
  #286
Medlem
densistasovjets avatar
När man betänker att han är Professor och sitter på rikspolisstyrelsen och inte har publicerat en enda vetenskaplig artikel men däremot skrivet alldeles för många romaner så blir inte bilden lika rolig. Vad har han för hållhakar på ledande personer? Det måste härröra från Geijer skandalen och Doris Hopps flickor eller
har någon annan en annan teori. Många knop på sitt jobb gör han inte men ingen törs sparka honom?!?!?
Citera
2009-09-30, 13:47
  #287
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
När man betänker att han är Professor och sitter på rikspolisstyrelsen och inte har publicerat en enda vetenskaplig artikel men däremot skrivet alldeles för många romaner så blir inte bilden lika rolig. Vad har han för hållhakar på ledande personer? Det måste härröra från Geijer skandalen och Doris Hopps flickor eller
har någon annan en annan teori. Många knop på sitt jobb gör han inte men ingen törs sparka honom?!?!?

Ja han verkar inte vara särskilt omtyckt där heller...
Citera
2009-09-30, 13:48
  #288
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffen
Diggar gw faktiskt. Om ni tittar på någon säsong gamla avsnitt utav Efterlyst, så kan ni se hur han håller på med sina glasögon hela tiden. Upp i håret, ner på näsan, och repeat

Han är verkligen ett urämne när det gäller gamla kloka professorer, han personifierar morfar stuket helt klart, min största idol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in