Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad är det för fel på folk som klagar på G W?
Gustaf Waldemar?
Gunnar Werner?
Någon som vet?
Gustav Willy är det
Angående det att någon här sa att han var ett fyllo, Leif GW har själv sagt:
Jag har tjänat 100 miljoner på aktier, förlorat 80 miljoner och
festat upp 20 miljoner