2007-01-08, 13:17
  #61
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad är det för fel på folk som klagar på G W?

Gustaf Waldemar?
Gunnar Werner?
Någon som vet?
Leif Gustaf Willy Persson. Han bor i ett sjuvåningshus (!) i Solna och drar in 228 lökar i månaden. Jag har kollat upp det...

// Roger P.
Citera
2007-01-08, 13:17
  #62
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad är det för fel på folk som klagar på G W?

Gustaf Waldemar?
Gunnar Werner?
Någon som vet?

Leif Gustav Willy Persson
Citera
2007-01-08, 13:19
  #63
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad är det för fel på folk som klagar på G W?

Gustaf Waldemar?
Gunnar Werner?
Någon som vet?

Gustav Willy är det

Angående det att någon här sa att han var ett fyllo, Leif GW har själv sagt:
Jag har tjänat 100 miljoner på aktier, förlorat 80 miljoner och festat upp 20 miljoner
Citera
2007-01-08, 13:27
  #64
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Leif Gustaf Willy Persson. Han bor i ett sjuvåningshus (!) i Solna och drar in 228 lökar i månaden. Jag har kollat upp det...

Nehe du, han bor på sjunde våningen men huset är tio våningar.

Är hon med fyra förnamn hans hustru?
Citera
2007-01-08, 13:34
  #65
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Nehe du, han bor på sjunde våningen men huset är tio våningar.
Oavsett vilket, hur fasen kan man bostätta sig i ett ghetto när man tjänar närmare tre miljoner om året? Hade det varit jag så hade jag flyttat bums. Varför inte ut på landet, nära till jakmarker och skog? Han har väl råd med en gammal hästgård eller något sånt? Har har väl dessutom råd med bil när han ska in till stan. Varför bo i ett moljonprogramshus om man inte måste?


Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Är hon med fyra förnamn hans hustru?
Ja, det borde det vara.

// Roger P.
Citera
2007-01-08, 16:19
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Oavsett vilket, hur fasen kan man bostätta sig i ett ghetto när man tjänar närmare tre miljoner om året? Hade det varit jag så hade jag flyttat bums. Varför inte ut på landet, nära till jakmarker och skog? Han har väl råd med en gammal hästgård eller något sånt? Har har väl dessutom råd med bil när han ska in till stan. Varför bo i ett moljonprogramshus om man inte måste?
// Roger P.
Han vill kanske vara nära de som han analyserar
Citera
2007-01-08, 16:37
  #67
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0rd3n
Han vill kanske vara nära de som han analyserar
Han kanske är arbetsnarkoman och tar med sig jobbet hem på fritiden.
Citera
2007-01-08, 17:53
  #68
Medlem
Opel Kapitäns avatar
Som någon tidigare nämnde, Leif har krökat rätt hårt. För några år sedan vägde han en bra bit mer än nu. Jag har sett hans sätt att flacka med blicken och märkligt tankspridda sätt hos fler fd. alkoholister. Jag kan inte säga "statistiskt säkerställt" men jag har sett det förr.

Jag var kanske 14 eller 15 när jag läste hans första roman om ett mord på en prostituerad. Rätt torr och lite tung men jäkligt bra. Jag gissar att han fått lite coachning av polaren Janne G. inför författarcomebacken för något år sedan. De senaste böckerna är lite lättsammare men fortfarande kanonbra.
Citera
2007-01-08, 18:44
  #69
Medlem
Den_Stores avatar
GW gillade ju att frossa med Janne Stenbeck som senare dog av sin vikt.....Jan Giullo var väl me också
Citera
2007-01-08, 18:52
  #70
Medlem
Heinzes avatar
övrigt - Skvaller.
/mod
Citera
2007-01-08, 19:05
  #71
Medlem
erikgottfrids avatar
Han är förläst inget annat. Kan hända att han supit för hårt men det är inte därför han är som han är.

Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Oavsett vilket, hur fasen kan man bostätta sig i ett ghetto när man tjänar närmare tre miljoner om året?
Solna är väl inte ett ghetto? Jag har alltid uppfattat Solna som ett "medelfint" område.
Citera
2007-01-08, 19:12
  #72
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den_Store
GW gillade ju att frossa med Janne Stenbeck som senare dog av sin vikt.....Jan Giullo var väl me också

Var inte Lallerstedt med det frosserigänget också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in