Jag gillar GW högt och rent. Han är en lysande föreläsare, en ganska ok författare och en briljant kriminolog. Han har humor så torr att den knastrar!
Hans nya fru är ung, mörk och söt. Alltid med på resor. Lika så bra eftersom han får MÄNGDER med erbjudanden från kvinnor...

Och då! Blir han jättegenerad.
Han är ett unikum och sådana får ha lite ticks för sig. Det stör inte ens längre tycker jag - dessutom tittar han Hasse Aro i ögonen i alla fall ett par sekunder nuförtiden. Han kanske har gått och fått nån hjälp...
På en föreläsning jag var höll han på och fipplade med glasögonen totalt jävla oavbrutet. Upp i pannan, ner på bordet, upp i pannan, på rätt plats (vid ögonen) upp i pannan. Var tredje sekund och jag tänkte: Bakfull. Men det behöver nog inte vara så.
Han är cool hur han än gör!