2007-01-08, 19:20
  #73
Medlem
Aspbergers syndrom,,,

var det första som slog mig när jag såg homom asberger är en sorts autism de lever i sin bubbla super fokuserade i sitt ämne, har svårt med ögon kontakt , empati med mer ...
Citera
2007-01-08, 19:28
  #74
Medlem
DenLedes avatar
Jag tror han tar tjack i vissa perioder. Helt allvarligt!
Citera
2007-01-08, 19:41
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag tittar rätt mycket på Efterlyst, och Leif GW är ju alltid med och säger lite smarta teorier, och svarar på SMS från tittarna. Ju mer jag tittar på Efterlyst desto mer förundras jag över denna man? Varför är han så konstigt. Han är disträ, klumpig, håret står åt lite olika håll, han flummar med glasögonen osv, så min fråga är: Vad är det för fel på denna man. Han verkar ju jävligt smart, när han berättar sina teorier, och hans böcker är bra men han verkar så bortkopplad från omgivningen.
EDIT: Jag hittade en bild på Wikipedia där han ser rätt kul ut:
http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/8/f_467pxLeii_f20fm_8cce9277.jpg

Du menar att han har karaktär?
Citera
2007-01-08, 19:44
  #76
Medlem
Godlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Oavsett vilket, hur fasen kan man bostätta sig i ett ghetto när man tjänar närmare tre miljoner om året? Hade det varit jag så hade jag flyttat bums. Varför inte ut på landet, nära till jakmarker och skog? Han har väl råd med en gammal hästgård eller något sånt? Har har väl dessutom råd med bil när han ska in till stan. Varför bo i ett moljonprogramshus om man inte måste?

Jag har för mig att han hade en gård i närheten av Knutby
(av alla ställen...!), men att han flyttade till Solna i samband
med hans senaste giftermål...Om det kan tjäna som förklaring?
Citera
2007-01-08, 19:55
  #77
Medlem
Har han gjort bra aktieffärer? Svar ja.
Beror det på skicklighet? Svar nej.
Citera
2007-01-08, 19:59
  #78
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
EDIT: Jag hittade en bild på Wikipedia där han ser rätt kul ut:
http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/8/f_467pxLeii_f20fm_8cce9277.jpg

Varför kommer jag osökt att tänka på filmen Jägarna och Rolf Lassgård när jag ser bilden
Citera
2007-01-08, 20:04
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suune
var det första som slog mig när jag såg homom asberger är en sorts autism de lever i sin bubbla super fokuserade i sitt ämne, har svårt med ögon kontakt , empati med mer ...

Har också tänkt på det varje gång jag sett han.
Hans blick är aldrig stilla, han verkar bara ha ett intresse, hans utseende verkar vara något han inte bryr sig om särskilt hårt och han har bara en tonart när han pratar.
Citera
2007-01-08, 20:57
  #80
Medlem
kalabalikens avatar
Elva FB-sidor om GW
http://www.flashback.org/showthread.php?t=248644
Citera
2007-01-08, 21:25
  #81
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suune
var det första som slog mig när jag såg homom asberger är en sorts autism de lever i sin bubbla super fokuserade i sitt ämne, har svårt med ögon kontakt , empati med mer ...

Det tänkte jag också första gången jag såg honom och tror fortfarande att han lider av någon sådan typ av störning
Citera
2007-01-08, 22:54
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umtjertjét
Har han gjort bra aktieffärer? Svar ja.
Beror det på skicklighet? Svar nej.


felpost *sorry
Citera
2007-01-09, 01:43
  #83
Medlem
davidoffs avatar
Han ar smart och subtilt rolig och drar sig inte for att saga vad han vill till exakt vem han vill aven om det inte ar passande
Citera
2007-01-09, 02:59
  #84
Medlem
Han är COOL!

Jag gillar GW högt och rent. Han är en lysande föreläsare, en ganska ok författare och en briljant kriminolog. Han har humor så torr att den knastrar!

Hans nya fru är ung, mörk och söt. Alltid med på resor. Lika så bra eftersom han får MÄNGDER med erbjudanden från kvinnor... Och då! Blir han jättegenerad.

Han är ett unikum och sådana får ha lite ticks för sig. Det stör inte ens längre tycker jag - dessutom tittar han Hasse Aro i ögonen i alla fall ett par sekunder nuförtiden. Han kanske har gått och fått nån hjälp...

På en föreläsning jag var höll han på och fipplade med glasögonen totalt jävla oavbrutet. Upp i pannan, ner på bordet, upp i pannan, på rätt plats (vid ögonen) upp i pannan. Var tredje sekund och jag tänkte: Bakfull. Men det behöver nog inte vara så.

Han är cool hur han än gör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in