Citat:
Ursprungligen postat av Avslöjad
Hade vi haft lite fler Bäckströmare hade världen vart lite skönare

Haha.. jo, kanske. Men frågan är hur fan rättsamhället skulle se ut? ;-) Totalfallerat så till den milda grad...
Men nånstan lyckas han fanimig ändå lösa brott, trots att han inte gör ett handtag, käre Bäckström, så kanske inte vore så dumt ändå..
Finns en Bäckström i oss alla!