Nu tycker jag ni är både hemska och orättvisa. Har ni ingen humor alls? Jag tycker det var en förbålt rolig krönika, han bjuder verkligen på sig själv. Och vem har sagt att han endast ska ägna krönikorna åt brott? GW kan skriva roligt om det mesta, vilket han just bevisade med Ernst-krönikan