2013-07-14, 11:02
  #1261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Äntligen är han tillbaka i spalterna med sina krönikor. Och rödvinet tycks flöda så här på sommaren


http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/forlat-mig-ernst-forlat/
Det där var ren skit. En krönika om ingenting annat än GWs självgodhet. Gubbarna har gjort sitt, GW o Guilloum nu bär det utör.
Citera
2013-07-14, 12:49
  #1262
Medlem
Det där var skrivtorka i kvadrat.
Citera
2013-07-14, 13:56
  #1263
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Äntligen är han tillbaka i spalterna med sina krönikor. Och rödvinet tycks flöda så här på sommaren
http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/forlat-mig-ernst-forlat/
Detta måste vara ett rop på hjälp. Ett fyllo som vill bli av med krönikörandet och äntligen få kröka på heltid.

Hur många decennier har nu LGWP och JG skrivit sitt larv om DNs kultursida? Oberoende av vad man tycker om den är det inte friskt att år efter år skriva samma tramsande provokationer som ingen vettig människa bryr sig om. Skriver de två Humle och Dumle-figurerna endast med varandra som läsare i sina omtöcknade sinnen? Två spillror i slutet av sina karriärer stöttar sig på varandra och tror att dom ännu har något inflytande. Det är tragikomiskt i all sin dråplighet.
Citera
2013-07-14, 14:22
  #1264
Medlem
Spindelfridas avatar
Nu tycker jag ni är både hemska och orättvisa. Har ni ingen humor alls? Jag tycker det var en förbålt rolig krönika, han bjuder verkligen på sig själv. Och vem har sagt att han endast ska ägna krönikorna åt brott? GW kan skriva roligt om det mesta, vilket han just bevisade med Ernst-krönikan
Citera
2013-07-14, 15:35
  #1265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Nu tycker jag ni är både hemska och orättvisa. Har ni ingen humor alls? Jag tycker det var en förbålt rolig krönika, han bjuder verkligen på sig själv. Och vem har sagt att han endast ska ägna krönikorna åt brott? GW kan skriva roligt om det mesta, vilket han just bevisade med Ernst-krönikan
Vad var kul? GWs självgodhet? Artärerna är tydligt för igenproppade för att låta blodet strömma till huvudet, hjärncellerna sedan länge bortsupna. Säkerligen allehanda hjärnskador som förhindrar fet-Leif att tänka. Syrebrist, GW?
Citera
2013-07-14, 15:53
  #1266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Nu tycker jag ni är både hemska och orättvisa. Har ni ingen humor alls? Jag tycker det var en förbålt rolig krönika, han bjuder verkligen på sig själv. Och vem har sagt att han endast ska ägna krönikorna åt brott? GW kan skriva roligt om det mesta, vilket han just bevisade med Ernst-krönikan


Håller med, tyckte den var riktigt rolig. Man kan väl bara hoppad att GW släpper fram Evert Bäckström i krönikorna också!
Citera
2013-07-14, 18:13
  #1267
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axet
Håller med, tyckte den var riktigt rolig. Man kan väl bara hoppad att GW släpper fram Evert Bäckström i krönikorna också!

Härligt, axet! Människor utan humor tar sig själva på alldeles för stort allvar
Citera
2013-07-24, 19:08
  #1268
Medlem
Joe Blows avatar
http://www.expressen.se/kvp/leif-gw-det-ar-ungjavlar-i-omradet/
Nu har spriten gett honom en gränslös hybris. Fyrtio års förfall av Malmö och en total degenerering av dess befolkning föreslår detta universalgeni att man kan lösa med sex timmars dörrknackning. Och dåren förefaller tror på det. Lycka till. Föresten, hur gick det med de stulna korna? Jaså, inte det. Skål!
Citera
2013-07-24, 19:49
  #1269
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axet
Håller med, tyckte den var riktigt rolig. Man kan väl bara hoppad att GW släpper fram Evert Bäckström i krönikorna också!
Ja, träffande, synd bara att han bad om ursäkt till "Swedish Psycho"
Citera
2013-07-25, 08:02
  #1270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Nu tycker jag ni är både hemska och orättvisa. Har ni ingen humor alls? Jag tycker det var en förbålt rolig krönika, han bjuder verkligen på sig själv. Och vem har sagt att han endast ska ägna krönikorna åt brott? GW kan skriva roligt om det mesta, vilket han just bevisade med Ernst-krönikan

Håller med, det var ju en underbar krönika där GW driver vilt med sig själv och svenska mäns avundsjuka på Ernst. Tackar även för formuleringen "förbålt rolig" -exakt så var det!
Citera
2013-09-22, 14:10
  #1271
Medlem
Hur gammal är inte GWS bild som visas i hörnet på hans krönikor? Säkert 7-8 år gammal nu och minst 25 kilo sedan
Citera
2013-09-22, 14:35
  #1272
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Hur gammal är inte GWS bild som visas i hörnet på hans krönikor? Säkert 7-8 år gammal nu och minst 25 kilo sedan
Är det den här du tänker på? Tror inte 25 kilo räcker. Eller så har han ändrat livsstil totalt och tagit en ny bild.

http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in