Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Kan bara instämma i vad Björn Eriksson säger. En nationell olycka.

Du menar att förtroendet för polisen sjunker om deras misslyckanden kommer till allmänhetens kännedom? Finns ju en del som tycker att polisers brott skulle hemligstämplas...
Jag tycker det är bra att polisen vet att de granskas hela tiden, så de skärper till sig, och det måste ju vara bra att gå igenom hur de arbetat så de kan förändra rutinerna så de blir bättre...
Visst, vore alla poliser jättebra och jätteffektiva egentligen och leif GW bara baktalar dem , så vore det ju beklagligt, men det kan du väl ändå inte mena att du tror?
Björn var väl en sån som ville ha poliserna som kompisar och bara jaka med, och aldrig kritisera eller någonting.
Personligen så tycker jag att om de nu har sån polisbrist som de påstår så kunde de ju börja med att inte vara två i bilarna utan en, då skulle de ju få nästan dubbelt så mycket gjort med samma antal anställda.