Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Måste ha varit jävligt stort att få dela en sådan upplevelse med självaste GW.
ett s k Kodak moment! Han såg dock djävligt sliten ut.
Har en bekant som är polis (Rikskrim), han är dock inte lika imponerad av GW...blir faktiskt "svart i synen" när GW kommer på tal.
En av de konstigaste mötena som jag - hitills - varit med om var när min kompis och GW möttes. GW var ute och vallade kräket (vid Huvudstafältet) min kompis (p ga ålderskillnaden, inte direkt "min" kompis utan mer min pappas kompis) och jag pratade, om jag kommer ihåg rätt så berättade han om Holmers bravader under Palme utredningen. I allafall, när de båda möttes så blev det ett mycket kort hej mellan de båda. Inte otrevligt men rätt så "annorlunda". Då min kompis blev så "konstig" så var jag tvungen att fråga honom om detta hade med GW att göra. Han mumlade något om "arbetskygg parasit till besserwisser som alltid kommer ut i medierna när caset är mer eller mindre löst + en skitsnackare av gigantiskt format". Lämnade snabbt detta ämne...Min kompis är en kul och positiv person - 9 av 10 skulle aldrig ens kunna gissa hans yrke men detta möte "skakade" mig.