2013-06-16, 00:19
  #1249
Medlem
Snart dags för GW:s suparperiod? Han börjar väl dricka igen vid midsommar.
Citera
2013-06-16, 01:16
  #1250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Snart dags för GW:s suparperiod? Han börjar väl dricka igen vid midsommar.
Sitter han hemma och tutar i sig fotogen eller drar whiskey intravenöst rätt in i blodet eller stoltserar han med lite drunk in public-tjafs? Det vore ju ett upplägg för skvaller om Klotet med morrhår.

Låt spriten bulta i blodet GW.
Citera
2013-06-16, 21:36
  #1251
Avslutad
Blir det inget sommarprogram i SVT med Leffe det här året eller? Verkar inte så... Nån som har koll?
Citera
2013-06-18, 12:11
  #1252
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Snart dags för GW:s suparperiod? Han börjar väl dricka igen vid midsommar.

Han har druckit hela våren, så antingen har han bytt taktik (super årsvis), eller vilket halvår han super.
Citera
2013-06-18, 14:14
  #1253
Medlem
swimp78s avatar
Eller så dricker han hela året nu. Karln är ju uppenbart alkoholiserad, så den sista kontrollen över spriten (halvårssupandet) försvinner väl till slut den med.
Citera
2013-06-18, 17:03
  #1254
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Blir det inget sommarprogram i SVT med Leffe det här året eller? Verkar inte så... Nån som har koll?
Menar du STO-CPH/SVT Sommarmord?
Det var nog jobbigt för både LGWP och för teamet att släpa runt kroppen och få huvudet att fokusera på rätt fall vid rätt tillfälle.


Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam
Han har druckit hela våren, så antingen har han bytt taktik (super årsvis), eller vilket halvår han super.
Har du sett honom genom fönstret, på Systemet eller på Noppes?
Citera
2013-06-18, 21:12
  #1255
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Har du sett honom genom fönstret, på Systemet eller på Noppes?



På lunch runt SVT. Med tanke på hur mycket han drar i sig mitt på dagen vågar jag inte tänka på hur middagarna ser ut..
Citera
2013-07-01, 00:01
  #1256
Bannlyst
På dagens debatt från Almedalen sa de att Leif GW är Kristdemokrat..?! Är det verkligen så illa ställt med den gamle mannen?
Citera
2013-07-01, 00:10
  #1257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
På dagens debatt från Almedalen sa de att Leif GW är Kristdemokrat..?! Är det verkligen så illa ställt med den gamle mannen?

GW har i alla år varit Grå Sosse men vid det förra valet så skrev han en krönika om att han kommer att stödrösta på Kristdemokraterna för att hjälpa dom kvar i riksdagen, om han nu blivit KD fullt ut vet jag dock inte.
Citera
2013-07-01, 23:33
  #1258
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
GW har i alla år varit Grå Sosse men vid det förra valet så skrev han en krönika om att han kommer att stödrösta på Kristdemokraterna för att hjälpa dom kvar i riksdagen, om han nu blivit KD fullt ut vet jag dock inte.


han är kristen iaf, samt kommer från knutby
Citera
2013-07-02, 01:17
  #1259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
han är kristen iaf, samt kommer från knutby

Han har en barnatro som många gamlingar och dom brukar återuppta den när dom blir gamla och närmar sig döden som tex min Morfar gjorde.

Och han kommer inte från Knutby, han bodde där i några år och efter att han flyttat därifrån så skedde morden och han har sagt flera gånger att det är ett av dom största misslyckandena i hans arbetsliv att han inte såg vad som försiggick där. Han var inte medlem i församlingen.
Citera
2013-07-14, 10:39
  #1260
Medlem
Spindelfridas avatar
Äntligen är han tillbaka i spalterna med sina krönikor. Och rödvinet tycks flöda så här på sommaren


http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/forlat-mig-ernst-forlat/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in