2022-02-09, 18:45
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Att en person använder kiss och bajs i sina inlägg är en ledtråd om hans kompetens.
-
Jag gjorde det för att markera att du inte vet vad du pratar om.
Du säger ju själv att du inte tittar på Netflix tex.
I min värld är det höjden av inkompetens att babbla om saker man inte vet något om...
Citera
2022-02-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Ja.
Ras-Marxismen har knappt kommit till Sverige än.

Sant. Men kollar en hel del på Fox News och jäklar vad "vanligt folk" är less och fly förbannade där på wokegrejen. BLM håller ju också på att implodera av all galenskap där. Bara hoppas hoppas att det snart kommer hit med, och över hela världen som wild fire.
Citera
2022-02-09, 18:47
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Hahaha! TACK, då vet jag: 3 k-korvar. Använder min tid till annat.
-
Ja.
Se om en film du gillar istället.
Drog precis igenom Bourne trilogin igen.
Citera
2022-02-09, 18:47
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
-
Jag gjorde det för att markera att du inte vet vad du pratar om.
Du säger ju själv att du inte tittar på Netflix tex.
I min värld är det höjden av inkompetens att babbla om saker man inte vet något om...
Jag har sett Don't look up och jag kommenterar enbart den och det har inte du gjort.
Citera
2022-02-09, 18:48
Medlem
Citat:
Att en person använder kiss och bajs i sina inlägg är en ledtråd om hans kompetens.
Äsch. Ibland måste man bara kalla saker vid deras rätta namn. Och lite humor är aldrig fel, då hela jävla världen är en ända stor sandlåda, uppenbarligen.
Citera
2022-02-09, 18:49
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Endast en psyksjuk kan gilla woke och PK-skit. Så tror inte att TS har taskig filmsmak. Däremot har transorna som gillar wokefilm dålig och taskig filmsmak.

Och vad exakt är Woke och PK -skit?

Exempel på sådana filmer vore greit
Citera
Medlem
Det är ju alltid trevligt med olika sorters serier som bara är till för underhållning och/eller lärdomar om hur folk kan bete sig (såsom man lär sig i böcker), fritt från en massa woke och pk-trams. Sällskapsresan är ett bra exempel, bara en rolig film till för att underhålla folk.

Tvi phan vad jag som ung också är trött på allt detta skidt. Fast det får jag väl inte vara, för att då räknas jag som gammalmodig, "konservativ (på ett negativt sätt) gubbstrutt", "foliehatt", sexist, hbtqiaegjerg-fob etc både av jämnåriga och vänstertanter.

Kom ihåg, du är inte sämre bara för att du tycker så, utan du verkar ha ögonen öppna och dela uppfattningar. Strunta i vad folk tycker om det, fortsätt stå upp för dessa anti-woke värderingar!
Citera
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Sant. Men kollar en hel del på Fox News och jäklar vad "vanligt folk" är less och fly förbannade där på wokegrejen. BLM håller ju också på att implodera av all galenskap där. Bara hoppas hoppas att det snart kommer hit med, och över hela världen som wild fire.
Människor som fokuserar på woke typ BLM har alltid en annan agenda eller så är de riktigt korkade och därför kommer woke-organisationer som Filminstitutet aldrig någonstans. Vettiga människor är alltid intresserade av fakta, vetenskap, och pengar. Men inte andras pengar.
Citera
Medlem
Citat:
-
Ja.
Se om en film du gillar istället.
Drog precis igenom Bourne trilogin igen.

Precis! Själv tröttnar jag aldrig på Storm of the Century och The Shining. Such masterpieces.
Citera
2022-02-09, 18:50
Medlem
Citat:
Människor som fokuserar på woke typ BLM har alltid en annan agenda eller så är de riktigt korkade och därför kommer woke-organisationer som Filminstitutet aldrig någonstans. Vettiga människor är alltid intresserade av fakta, vetenskap, och pengar. Men inte andras pengar.

Sant där!
Citera
2022-02-09, 18:51
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Äsch. Ibland måste man bara kalla saker vid deras rätta namn. Och lite humor är aldrig fel, då hela jävla världen är en ända stor sandlåda, uppenbarligen.
Se Don't look up, det är ingen kvalitetsfilm men den är antiwoke och netflix mest sedda film. Det förekommer en del fake news i den här tråden.

Hela filmtiteln är anti-woke. Det kommer en meteor som kan förinta jorden, men titta för all del inte upp.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-02-09 kl. 18:54.
Citera
2022-02-09, 18:52
Avslutad
Precis som du (ts) själv är inne på, byt horisont. Asiatisk film är fantastisk, låt Hollyweirds wokeskit blöda ihjäl. Det kostar att floppa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in