2022-02-09, 15:02
Medlem
K-Glitchens avatar
Var min första tanke också när jag såg debatten. Att hon blivit tjock alltså.
verkar ha fått en rejäl jävla midja/mage så jag trodde hon var gravid ända tills jag läste här att hon inte kan få barn?

Hon kanske käkar nån medicin för att kunna bli gravid? Har för mig att man kan bli tjock på dom.

Eller så har hon slutat anstränga sig. Tror hennes man är den som får ligga överst hela tiden när det idkas sex därhemma.
Citera
2022-02-09, 15:06
Medlem
Krocketklubbas avatar
Hon har nog bara blivit fet för att hon umgås så mycket med sossarna.
Citera
2022-02-09, 15:08
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Hon har nog bara blivit fet för att hon umgås så mycket med sossarna.

Hahaha!!

Ja kanske det. Det är lätt att bli fet som en gris om man äter på andras bekostnad.
Citera
2022-02-09, 15:14
Medlem
Annie Lööf är inte gravid. Hon berättade i en lång DN-intervju (som var rena idolporträttet) att hennes senaste graviditet med yngsta dottern hade varit så dramatisk att läkarna hade tvingats operera bort hennes livmoder efter förlossningen. Så inga fler bebisar för Annie.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/an...omma-tillbaka/
Citera
2022-02-09, 15:14
Medlem
Vilken jävla gnällkärring.

"Långt kvar till jämställdhet"

Grattis Dum-Sverige. Den här idioten styr våra liv.
Citera
2022-02-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Så inga fler bebisar för Annie.

Vi har nog med psykopater i landet ändå, så det räcker och blir över.
Citera
2022-02-09, 15:18
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Bar, finns trådar om det på flashback.

OnT. Hon såg gravid ut och det var inte bara magen utan hela henne. När en kvinna blir gravid så ökar ämnesomsättningen och de, inte alla, bygger ett extra hull och ansiktet lyser upp.

Nu var hennes senaste graviditet besvärlig och tror inte att hon vill gå igenom det en gång till. Hon opererade sig nyss desutom.
Kan det vara så att hennes livmoder togs bort efter den senaste födseln? Det gick väl rätt illa även om barnet gudskelov (vad jag vet) mår bra. Då saktar ämnesomsättningen ner och det är lätt att lägga på hullet. Ogillar hennes politiska gärning mycket men personen skall man hålla utanför.
Citera
2022-02-09, 15:31
Medlem
Man fanskapet är okey med att vaccinationsfrågor ställs.
Citera
2022-02-09, 15:54
Medlem
Snacka om trams tråd. Har Annie gått upp i vikt ?

Tråden borde flyttas till skvaller, annars lär politiker forumet fyllas med trådar om smink, frisyrer, längd och tånaglar
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-02-09 kl. 15:57.
Citera
2022-02-09, 16:04
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-jag-ar-gravid

Hur tjock är hon om massvis med folk som ser henne frågar om hon är gravid?
Går det att se några före och efterbilder?
Är det inte en relevant fråga att ställa om de som ser henne kan anta att hon ser gravid ut? Ska de inte ställa en sådan fråga trots att den har stor betydelse för hennes politiska möjligheter i valet om hon ska föda inom närtid?
Jag tänker att jag känner mig trygg med att Annie inte kan få fler barn.
Ett är egentligen för mycket bara det.
Jag tänker att den nya fet-Annie versionen antagligen är början av slutet för Annie Lööfs del i svensk politik.
Jag känner mig även trygg med detta faktum.
Senast redigerad av araka 2022-02-09 kl. 16:10.
Citera
2022-02-09, 16:09
Medlem
whoisducks avatar
Jag är inget fan av Annie Lööf eller håller med henne politiskt. Men.. hon är ju inte ens tjock? Hon har inte gått upp i vikt. Det kanske vore ett intressant ämne om hon gått upp 30-40kg. Då kan man ju undra vad som har hänt. Men vad kan hon lagt på sig, 5-6kg? Kvinnor ska ha lite fett på röv, lår, tuttar. Vet inte vad det är för bög-trend som slagit in där ni ska ha kvinnor som ser ut som 12-åriga pojkar.

Nej, inte gravid. Troligen har det något att göra med hysterektomi
Citat:
Why have I gained so much weight after hysterectomy?
Low energy occurs because of the loss of estrogen and because of the sleep disruptions. This reduction in energy levels can cause women to exercise less, which can lead to weight gain after a hysterectomy.
Citera
2022-02-09, 16:12
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Snacka om trams tråd. Har Annie gått upp i vikt ?

Tråden borde flyttas till skvaller, annars lär politiker forumet fyllas med trådar om smink, frisyrer, längd och tånaglar
Nej, detta är en större fråga än man kan ana. Trovärdigheten hos Lööf om hon öht fått en fråga om ev graviditet eller om hon bara lagt ut. Och sedan kasta ur sig att " Vi långt kvar till jämställdhet" typ. Bara för att en journalist ska ha frågat när det finns 5 milj män i Sverige som inte ställer denna fråga. Lööf gick ju dagen efter på Forum om jämställdhet och ojade sig över hur dåligt ställt det är i denna fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in