2022-02-09, 13:16
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har hon blivit fetare då? Jag har bara sett ansiktsbilder på henne på senare tid.
Men jag kanske inte funderar så mycket på vikten. När jag ser henne börjar jag alltid fundera på om jag har låst dörren & tagit undan knivblocket. Därefter springer jag & kollar om barnens kaniner har det bra.

Jag vet inte. Men hon är ju en sådan som alltid ser lite fet ut. Ett fläskigt ansikte ger ett fläsktigt intryck, likväl finns de ju sådana som utifrån ansiktet ser ut som att ha normalt BMI, men som är enorma fläskberg

Begynnande fläskfia eller ej så lär den trygga offerkoftan värma Annie Lööf bäst, men den är nog ner okläddsam än dussinet kilogram ostebågeister kring buken.
Citera
2022-02-09, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Fast det var ju efter han hade gått ut med det själv. Lite skillnad då kanske?
Stor skillnad ja! Ingen frågar Åkesson om hans vikt.
Citera
2022-02-09, 13:22
Medlem
ReijoHervonens avatar
Vad menar hon med att "vi har långt till jämställdhet" egentligen? Är det så att man inte ska ha rätt att fråga en kvinna om den är gravid eller borde man turas om och fråga om mannen är gravid varannan gång?

Hur känslig kan vara, feministfåne...
Citera
2022-02-09, 13:23
Medlem
skalman1973s avatar
Nä hon har förmodligen bara blivit fet lat och oambitiös. Dvs som en normal svensk småbarns mamma blir / oengagerad i tron att äktenskap och småbarn tryggar relationen. Sen går sexlivet i träda och hon börjar fundera över varför maken tittar efter mer tilltalande former
Citera
2022-02-09, 13:23
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-jag-ar-gravid

Hur tjock är hon om massvis med folk som ser henne frågar om hon är gravid? Går det att se några före och efterbilder? Är det inte en relevant fråga att ställa om de som ser henne kan anta att hon ser gravid ut? Ska de inte ställa en sådan fråga trots att den har stor betydelse för hennes politiska möjligheter i valet om hon ska föda inom närtid?

Annie Lööf gör rätt som ryter ifrån. Det är ovärdigt att spekulera om detta, särskilt om hon inte kan få fler barn.
Citera
2022-02-09, 13:24
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har hon blivit fetare då? Jag har bara sett ansiktsbilder på henne på senare tid.
Men jag kanske inte funderar så mycket på vikten. När jag ser henne börjar jag alltid fundera på om jag har låst dörren & tagit undan knivblocket. Därefter springer jag & kollar om barnens kaniner har det bra.
Det såg ut som om hon gått upp en del. Kanske kavajen med det breda skärpet gjorde sitt till.
Jag tror det faktum att Annie umgås med journalister och odlat en kompis/familjär ställning till vissa av journalisterna kan bidraga till att frågan ställs. Men det är ingen fråga som ska ställas på en presskonferens utan möjligen vid en längre intervju.
Citera
2022-02-09, 13:31
Medlem
Tror hon är en virvelvind i bingen
Citera
2022-02-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Alltså.

Om hon ville ha mer fokus på det politiska ledare vill genomföra så hade det varit jävligt passande om hon slutade vara så extremt äckligt jävla mediatränad;

Om hon får en rak fråga som "hur vill centerpartiet lösa den eskalerande extrema kriminaliteten?"

Så är alltid svaret: "men jag tycker om ett samhälle som är öppet, där människor går till arbetet och känner sig inkluderade i arbetslivet. Centerpartiet är för ett samhälle där kriminalitet är förbjudet"

Ha ha! Så sant, Lööf är den mest mediatränade partiledarpapegojan i Sverige. Häromkvällen ombads hon kommentera ett uttalande från Kristersson. Det slutade med att hon repeterat mantrat 3 ggr att hon fokuserar på vad Centerpartiet vill göra som är att satsa på landsbygden, grön omställning för klimatet och vården. Det borde vara straffbart att idissla samma budskap tills alla kräks oavsett avsändare. Jag hoppas att Lööf straffas i opinionen för sitt idisslande.
Citera
2022-02-09, 13:34
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Tror hon är en virvelvind i bingen

Bar, finns trådar om det på flashback.

OnT. Hon såg gravid ut och det var inte bara magen utan hela henne. När en kvinna blir gravid så ökar ämnesomsättningen och de, inte alla, bygger ett extra hull och ansiktet lyser upp.

Nu var hennes senaste graviditet besvärlig och tror inte att hon vill gå igenom det en gång till. Hon opererade sig nyss desutom.
Citera
2022-02-09, 13:34
Medlem
Mosbulles avatar
För många öl kanske?
Citera
2022-02-09, 13:36
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Fast det var ju efter han hade gått ut med det själv. Lite skillnad då kanske?
När gick Jimmie ut med det?
Så vitt jag vet var det Sveriges Radio som hade granskat JÅs bankutdrag och gjorde en story.
Citera
2022-02-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Bar, finns trådar om det på flashback.

OnT. Hon såg gravid ut och det var inte bara magen utan hela henne. När en kvinna blir gravid så ökar ämnesomsättningen och de, inte alla, bygger ett extra hull och ansiktet lyser upp.

Nu var hennes senaste graviditet besvärlig och tror inte att hon vill gå igenom det en gång till. Hon opererade sig nyss desutom.
Finns det en tråd om Annie i bingen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in