Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-18, 02:36
  #1
Medlem
Sherlias avatar
Hej, Jag är en kille som funderar över min sperma. När det går för mig så kan det hända att vissa gånger kommer det ut små klumpar i sperman som jag skulle kunna beskriva som hård gele, inte mycket men tillräckligt stora för att känna dom när dom kommer. En del gånger kan det ta skitlänge mellan utlösningarna får att få dom och en del gånger kan dom komma med 2 utlösningar på raken. Jag har inte en aning om vad det kan vara och är bara nyfiken på och veta vad det är för nånting, vet ni va det kan vara?
Citera
2006-06-18, 04:42
  #2
Medlem
hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlia
Hej, Jag är en kille som funderar över min sperma. När det går för mig så kan det hända att vissa gånger kommer det ut små klumpar i sperman som jag skulle kunna beskriva som hård gele, inte mycket men tillräckligt stora för att känna dom när dom kommer. En del gånger kan det ta skitlänge mellan utlösningarna får att få dom och en del gånger kan dom komma med 2 utlösningar på raken. Jag har inte en aning om vad det kan vara och är bara nyfiken på och veta vad det är för nånting, vet ni va det kan vara?

Sperma?
Herrejösses..
Citera
2006-06-18, 10:28
  #3
Medlem
Nedomanskys avatar
Spermaproppar?!
Citera
2006-06-18, 11:25
  #4
Medlem
Maximuss avatar
Dom finns där för att dom ska kunna klibba fast i fittan
Citera
2006-06-18, 20:52
  #5
Medlem
J.Ns avatar
Vanligtvis så får man det när man inte haft utlösning på länge. Det är gammal sperma/sekret som klibbat ihop sig.

har haft det en gång vad jag vet och då hade det inte gått för mig på minst 3 v.
Citera
2006-06-18, 20:58
  #6
Banned
LyxRonks avatar
Summa summarum: Runka / knulla mer.
Citera
2006-06-18, 21:02
  #7
Medlem
Don Fadäsos avatar
En polare till mig fick klumpar i sperman när han hade för tighta jeans. Om du har tighta jeans ofta så testa att skaffa andra byxor ett tag.
Citera
2006-06-18, 21:05
  #8
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
En polare till mig fick klumpar i sperman när han hade för tighta jeans. Om du har tighta jeans ofta så testa att skaffa andra byxor ett tag.

Den var rolig, hur fan kan man få klumpar i sperman av för tajta jeans?
Citera
2006-06-18, 21:11
  #9
Medlem
Klumpar i sperman beror på en enzymaktivitet i prostata och är inget farligt enligt SU`s hemsida.
Citera
2006-06-18, 21:17
  #10
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyxRonk
Summa summarum: Runka / knulla mer.

Ja, that will do the trick.
Citera
2006-06-18, 22:29
  #11
Medlem
brevmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Den var rolig, hur fan kan man få klumpar i sperman av för tajta jeans?
Ingredienserna hettas upp för mycket när de är för nära kroppen vilket påverkar kvaliteten på konsistensen. Idealet är därför en löst hängande pung och således bär jag boxershorts.
Citera
2006-06-19, 00:30
  #12
Medlem
Raschs avatar
Har själv varit med om det ett flertal ggr, oftast har de uppenbarat sig i samband med att man först dragit en tarzan eller blivit upphetsad och av olika anledningar inte kunnat avsluta, utan fått avsluta först senare..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback