Citat:
Ursprungligen postat av
fredrik686
Precis som vi diskuterat i PM så har vi helt olika åsikter på det här.
Problemet med trådarna du skapar är ju att du rapporterar allt som inte passar din egen agenda och åsikter. Om jag anser att inlägg passar i tråden (även om du som TS har rapporterat det) så låter jag inlägget stå kvar. Men då ska ju du rapportera dessa inlägg flera gånger till. Vi moderarer inte efter din agenda.
Det andra problemet är ju när jag faktiskt håller med dina rapporter och behöver radera andra användares inlägg. Då har ju du svarat på alla inlägg som du anser vara off topic (ofta även med massa personangrepp), så då måste man ju börja radera massa av dina inlägg också. Så att påstå att vi inte gör vårat jobb när du själv bidrar med massa off topic är ju lite snedvridet. Det här har vi ju också diskuterat i PM, men ändå fortsätter du svara på allt, gärna med invektiv.
Här intar du åter igen en uppenbart partisk inställning och du sprider falska påståenden om mig. Mycket oprofessionellt av dig.
Jag brukar rapportera när folk skriver falsk ryktesspridning, personangrepp, of topic och sådant som rör min anonymitet.
Eftersom ni INTE gör ert arbete genom att ta bort ovanstående typ av inlägg så känner jag mig tvungen att svara på inläggen. Med andra ord: Det handlar INTE om "min agenda". Du som moderator ska inte sprida osanningar om mig och du ska förhålla dig neutral. Ingen annan del av forumet ser jag detta problem.
Det finns två användar-konton som ständigt återkommer i varenda tråd i syfte att förstöra varenda tråd genom att bryta mot reglerna. Det är rena stalking-beteendet och uppenbara troll. Det faktum att ni tillåter denna misskötsamhet gör att denna forumdel spårar ur - gång på gång. Genom er arrogans så tillåts dom få fortsätta begå regel-brott eftersom ni ändå inte gör någonting. Det är som att ni har tröttnat på ert jobb och struntar i att göra ert jobb och att ni inte har förmågan att vara objektiva.
En av moderatorerna kommer med upprepade varningar utan belägg och låter andras inlägg som bryter mot reglerna vara kvar och samtidigt så struntar hen i att besvara mina pm där jag ifrågasätter hens beslut. Det är alldeles uppenbart att han delar ut så många obefogade varningar till mig för att kunna stänga av mig då han uppenbart har något emot mig personligen.
Det bästa ni kan göra är att se till att inlägg följer regelverket för då slipper varenda tråd spåra ur. Om ni inte klarar av att vara objektiva så är ni inte lämpade att vara moderatorer. Åter igen: Dessa problem finns enbart i den berörda forumdelen och ingen annan stans och det säger en hel del.
Forumet borde ha en funktion där man kan anmäla moderatorer som inte sköter sina uppdrag som dom ska.