2022-01-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nofear99
Kör bara vad har du att förlora liksom?

Självrespekten kanske?
Citera
2023-11-25, 15:19
Avslutad
Har en barndomsvän som var tjock/knubbig som en säl, en gastric bypass och ett par månader senare såg hon faktist väldigt vacker ut, som en helt ny människa.
Citera
2023-11-25, 20:11
Avslutad
Knulla på du, vad ska man annars med en kvinna till? En fet brud kommer alltid vara bättre i sängen, de är ju vana att arbeta med munnen lixom.. de är oftast perversa och går med på det mesta dessutom.
Citera
2023-11-26, 11:48
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Det är väl spännande, att hon är oerhört intresserad av mig. Se vart jag kan ta detta. Se vad jag kan få henne att göra.
Hur gick det till slut, blev det en sväng till bolaget och efter halva flaskan så bestämde du dig för att sätta på den enorma damen?
Citera
2023-11-27, 09:01
Avslutad
säkert en snubbe på andra ändan… ”tar kontakt snabbt”
Citera
2023-11-27, 09:05
Medlem
Feta tjejer har dålig självkänsla och det kommer bara bli kaos.

Och som nån annan skrev. Du tror inte detta är någon hårig snubbe på andra sidan?
Ingen keeper börja snacka om vad som gör henne kåt direkt med en främling
Citera
2023-11-27, 09:11
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Det var hon som skrev till mig först och var mest på, så jag är oskyldig i detta.

Denna man har en av livets viktigaste lärdomar framför sig, nämligen att man aldrig är oskyldig om man låter något ske.
Citera
2023-11-27, 09:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?
Är du intresserad av henne på riktigt? Eller inte?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in