2022-01-28, 17:33
Medlem
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?
Citera
2022-01-28, 17:35
Medlem
Charlie-Whites avatar
Avbrutit, feta kvinnor är inte bra för hälsan!
Citera
2022-01-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Avbrutit, feta kvinnor är inte bra för hälsan!

Vad menar du med att dom är dåliga för hälsan?
Citera
2022-01-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Kör dubbel-bag metoden.
Citera
2022-01-28, 17:41
Medlem
Sommarvikingens avatar
Det är väldigt individuellt vad som räknas som fet nuförtiden. En knubbig tjej som ser "thicc" ut ses som överviktig i många mäns ögon. Jag kan inte uttala mig förens jag har sett kvinnan och jag tvingar dig absolut inte att posta ett foto om du inte vill.

Jag hade nog hellre valt en knubbig tjej med ett fint ansikte, än en pinnsmal på gränsen till anorektisk tjej med ett fint ansikte.
Citera
2022-01-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Det är väldigt individuellt vad som räknas som fet nuförtiden. En knubbig tjej som ser "thicc" ut ses som överviktig i många mäns ögon. Jag kan inte uttala mig förens jag har sett kvinnan och jag tvingar dig absolut inte att posta ett foto om du inte vill.

Jag hade nog hellre valt en knubbig tjej med ett fint ansikte, än en pinnsmal på gränsen till anorektisk tjej med ett fint ansikte.

Jag pratar då inte om 5 kg övervikt här, det är liksom normalt idag utan kan tänka mig att hon väger bra mer än 100 kg.
Citera
2022-01-28, 17:44
Medlem
Smugumins avatar
Citat:

Är det förhållande hon är ute efter och du känner att du skulle skämmas över att vara i ett förhållande med henne så känns det ju som att du borde blåsa av det hela. Bör vara gött att slippa dramat som eventuellt kommer uppstå när hon får reda på dina egentliga åsikter om henne.
Citera
2022-01-28, 17:47
Medlem
Citat:
Jag pratar då inte om 5 kg övervikt här, det är liksom normalt idag utan kan tänka mig att hon väger bra mer än 100 kg.

Är du attraherad av henne? Om inte, var ärlig och låt henne kunna släppa dig och gå vidare. Om du är intresserad eller attraherad förstår jag inte varför det är ett problem. Är du ihop med någon för att kunna ta hem den på en släktträff?
Citera
2022-01-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Är det förhållande hon är ute efter och du känner att du skulle skämmas över att vara i ett förhållande med henne så känns det ju som att du borde blåsa av det hela. Bör vara gött att slippa dramat som eventuellt kommer uppstå när hon får reda på dina egentliga åsikter om henne.

Mja, nu bor hon som tur var i annan stad också där ingen känner mig ändå så egentligen spelar det ingen roll men för mig känns det mer lockande med ett förhållande innanför väggarna.

Tvivlar dock att hon kommer dissa mig, hon verkar avguda mig först kändes det lite drygt att hon skrev så ofta och hela tiden men nu känns det mer att jag har kontroll över henne.
Citera
2022-01-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Är du attraherad av henne? Om inte, var ärlig och låt henne kunna släppa dig och gå vidare. Om du är intresserad eller attraherad förstår jag inte varför det är ett problem. Är du ihop med någon för att kunna ta hem den på en släktträff?

Hon har ett okej utseende i ansiktet, men kroppen är som den är. Morsan var för några år sen rejält överviktig så att ta hem en överviktig kvinna i samma klass känns konstigt.
Citera
2022-01-28, 17:55
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv

Har ni bestämt att ni ska ses, eller varför påpekar hon det?

Tycker det låter lite suspekt att hon är så "på" så snabbt.

Och nej, jag tycker inte du ska fortsätta eftersom du känner att, som du säger, "hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff". Varför då slösa med hennes och din egen tid?
Citera
2022-01-28, 18:01
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.
.....
Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig.
....
hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.
Vad hon är mycket intresserad av är horisontaltango, ons.

Tycker inte du skall oroa dig om annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in