2022-01-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Varför lägger du ens tid på henne om du inte finner henne attraktiv? Du lever bara en gång, gå vidare hitta någon annan istället för att mata dig själv med att hon "skulle göra allt för dig". Jag skulle aldrig slösa tid på en person jag inte va varken intresserad eller attraherad av.

Det är väl spännande, att hon är oerhört intresserad av mig. Se vart jag kan ta detta. Se vad jag kan få henne att göra.
Citera
2022-01-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
säg att du kan tänka dig vara kk med henne men inget mer än så. jag hade inte kunnat dejta en väldigt fet tjej.. det går bara inte.

Min tanke också. Man ska ju ändå visa upp henne för omvärden, vänner, familj osv då vill man känna sig stolt.

Stämmer det att hon är redigt kåt, så ja man kan ju kräva lite bj, sex mot att hon får lite uppmärksamhet tillbaka.
Citera
2022-01-28, 19:33
Medlem
Saöra Dawn Finer ser jag tex inte som fet bara mullig så det är en definitions fråga
Citera
2022-01-28, 19:39
Medlem
godboys avatar
MATA INTE TROLLET
https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=1475888
Citera
2022-01-28, 19:39
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Jag skulle inte säga att hon styr mig. Jag skriver saker jag inte menar/bryr mig om för att testa henne se hur hon reagerar. Uppenbart så reagear hon positivt och vill mer.

Citat:
Det är väl spännande, att hon är oerhört intresserad av mig. Se vart jag kan ta detta. Se vad jag kan få henne att göra.

På något vis är du intresserad av henne men ändå inte.
Håller med några andra att varför slösa tid både din och hennes?

Du vill ju inte heller visa för någon att ni har kontakt och skriver att ni inte är vänner på Faceb men det spelar ingen roll för hon kan berätta på sin Faceb om dig och tagga dig mm även om ni inte är vänner och då förstör du många chanser med tjejer som du vill dejta på riktigt.

Att leka med andras känslor kommer alltid surt efteråt och det finns massor av killar och tjejer som har blivit uthängda på sociala medier och allt du skriver går att spara via skärmdumpar.

Gå vidare och hitta någon du kan visa upp för släkt och vänner och låt henne hitta någon som älskar henne som hon är.
Citera
2022-01-28, 19:41
Medlem
Citat:
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?

Låter faktiskt som du redan bestämt dig.
Det är bara du själv som bestämmer om du gillar tjockisar eller inte.
Tycker du om dom så ska du skita i vad andra tycker om ditt liv.

Jag kan iallafall inte identifiera mig det minsta med tjockisar så där går det fetbort🤷‍♂️
Citera
2022-01-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
På något vis är du intresserad av henne men ändå inte.
Håller med några andra att varför slösa tid både din och hennes?

Du vill ju inte heller visa för någon att ni har kontakt och skriver att ni inte är vänner på Faceb men det spelar ingen roll för hon kan berätta på sin Faceb om dig och tagga dig mm även om ni inte är vänner och då förstör du många chanser med tjejer som du vill dejta på riktigt.

Att leka med andras känslor kommer alltid surt efteråt och det finns massor av killar och tjejer som har blivit uthängda på sociala medier och allt du skriver går att spara via skärmdumpar.

Gå vidare och hitta någon du kan visa upp för släkt och vänner och låt henne hitta någon som älskar henne som hon är.

Fan vad folk är dömande här. Det är ju hon som är den drivande parten i samtalet.

Skriver hon jag längtar verkligen tills jag kommer få träffa dig så svarar jag "jag håller med". Med det menar jag inte att jag längtar tills jag kommer träffa henne utan att jag gillar att hon skriver så.

Det är inte jag som gör fel här utan hon. Att hon inte läser noggrant vad jag skriver är hennes problem inte mitt.
Citera
2022-01-28, 19:53
Medlem
Låter som att du pratar om en fd vän till mig, haha.
Citera
2022-01-28, 19:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Fan vad folk är dömande här. Det är ju hon som är den drivande parten i samtalet.

Skriver hon jag längtar verkligen tills jag kommer få träffa dig så svarar jag "jag håller med". Med det menar jag inte att jag längtar tills jag kommer träffa henne utan att jag gillar att hon skriver så.

Det är inte jag som gör fel här utan hon. Att hon inte läser noggrant vad jag skriver är hennes problem inte mitt.

Kan bara utgå från det du skriver och det jag och många andra här inte förstår är varför man skriver med någon som man inte gillar?
Såg dessutom att du kunde tänka dig att träffa henne för ett BJ det visar att du är attraherad.

När jag var singel svarade jag inte på PM från ointressanta killar.
De flesta dömer efter utseende, det är det första man ser så inget konstigt med det.

Tycker bara att det är synd att kasta bort tiden för er båda.
Citera
2022-01-28, 19:59
Medlem
Citat:

Så ni båda är desperata för uppmärksamhet, låter som det perfekta paret så kör på tycker jag!
Citera
2022-01-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saramario
Låter som att du pratar om en fd vän till mig, haha.

Vad heter hon? haha
Citera
2022-01-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Så ni båda är desperata för uppmärksamhet, låter som det perfekta paret så kör på tycker jag!

Var hon som tog kontakt med mig, inte jag som är desperat här jag försökte mest bli av med henne i början så när jag märkte att det inte verkade vara möjligt så tog jag saker som det kom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in