2022-01-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Har ni bestämt att ni ska ses, eller varför påpekar hon det?

Tycker det låter lite suspekt att hon är så "på" så snabbt.

Och nej, jag tycker inte du ska fortsätta eftersom du känner att, som du säger, "hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff". Varför då slösa med hennes och din egen tid?

Hon ville ses, jag höll väl med och hon antog att jag är jätte intresserad av henne. Hon vill att vi ska äta hämtmat och dricka alkohol hemma hos henne första dejten haha.

Jo håller med, tyckte i början det var lite drygt att hon skrev så mycket och ofta för de var hon som var mest drivande men sen blev de lite spännande att se vart jag kunna styra henne.
Citera
2022-01-28, 18:03
Medlem
goofers avatar
Det är inget fel på henne, du däremot borde ta en funderare på dina egna värderingar och om hur du ser på andra människor.

Väldigt tveksamt men jag antar att du inte är torr bakom öronen än.
Citera
2022-01-28, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Vad hon är mycket intresserad av är horisontaltango, ons.

Tycker inte du skall oroa dig om annat.

Det är just det, hon pratar mycket om relationer och frågar mig massa pojkvän flickvän frågor vad jag tycker om saker.

Skrev något som vi verkar tycka lika om mycket gällande förhållande och hon höll med och svara något som att du är verkligen perfekt allt känns bra med dig.
Citera
2022-01-28, 18:06
Medlem
Du är en patetisk människa och narcissistisk. Du förtjänar inte henne när du säger att du ska kontrollera. Märks att du är osäker vilket är oattraktiv. Runka för dig själv hemma så gör du alla en tjänst.
Citera
2022-01-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Du är en patetisk människa och narcissistisk. Du förtjänar inte henne när du säger att du ska kontrollera. Märks att du är osäker vilket är oattraktiv. Runka för dig själv hemma så gör du alla en tjänst.

Det var hon som skrev till mig först och var mest på, så jag är oskyldig i detta.
Citera
2022-01-28, 18:10
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Det är just det, hon pratar mycket om relationer och frågar mig massa pojkvän flickvän frågor vad jag tycker om saker.

Skrev något som vi verkar tycka lika om mycket gällande förhållande och hon höll med och svara något som att du är verkligen perfekt allt känns bra med dig.
Ifall det är hon som driver på relationsfrågor så går hon för fort fram, relation sa du själv är uteslutet. Men träffar du henne för nåt annat se då till att hon inte vet hur hon skall hitta dig/dina vänner/släkt osv. Använd ett nr med brännar-SIM
Citera
2022-01-28, 18:12
Medlem
Citat:
...

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?

Jag hade aldrig drivit det så långt som du gör, så nu är det nog hög tid att avbryta.

* Du vill inte vill visa upp henne för någon annan.
* Du sänker ditt värde hos andra framtida kvinnor om de får reda på att du haft sex med henne.
* Det är inte du som har makt över henne, hon verkar dupera dig.
* Desperata kvinnor är inte attraktiva, fattar inte på den informationen du ger oss att du ens överväger henne.

Här har du en annan överviktig och desperat kvinna.

https://www.youtube.com/watch?v=5oT7xPDpaUc

Är hon attraktiv? (En i panelen säger till och med precis som du, att han inte skulle visa upp henne för sin mamma.)
Citera
2022-01-28, 18:12
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Du övertänker det hela innan du ens spänt'på'na. Seså, kuken måste ha sitt & sedan kan du klartänkt fatta ett beslut om hur du vill gå till väga.
Citera
2022-01-28, 18:13
Medlem
Starobrnos avatar
Vidga vyerna. Jag är ingen tiopoängare men jag har två kusiner som är det. De jobbar internationellt med lön typ 100 000/månad, och båda har gängat sig med damer från sydostasien. Knoddar, familjeliv, som det borde vara. Om du tycker att du är värd mer än en fet svanktatuerad subba som redan har några knoddar, skramla ihop dina pesos och hitta en god kristen kvinna från andra sidan jorden.
Citera
2022-01-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Ifall det är hon som driver på relationsfrågor så går hon för fort fram, relation sa du själv är uteslutet. Men träffar du henne för nåt annat se då till att hon inte vet hur hon skall hitta dig/dina vänner/släkt osv. Använd ett nr med brännar-SIM

Träffat på en del galningar inom nätdejting så ligger i framkant redan, men tack för tipset. Vi är inte vänner på Facebook och har striktast sekretessinställningar så inte mycket att se där. Sagt att jag bor i grannstaden.
Citera
2022-01-28, 18:15
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Vad menar du med att dom är dåliga för hälsan?
Dom äter mycket så du kommer börja äta mycket!
Citera
2022-01-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Du är en patetisk människa och narcissistisk. Du förtjänar inte henne när du säger att du ska kontrollera. Märks att du är osäker vilket är oattraktiv.
Kunde inte sagt det bättre själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in