2022-02-24, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
De som är inblandade i det grova narkotikabrottet.
Ja men vilka är det, är det folk från Åkersberga är det folk från Vallentuna ???
Citera
2022-02-24, 20:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagserdiginte
Enligt Tingsrätten ska åtal väckas idag om det inte gör så kommer s1mon släppas och enligt tingsrätten är flera personer misstänkta för samma brottsrubriceringen alltså grovt narkotikabrott så frågan är vem och vilka umgås s1mon med ?kanske lollan gömmer sig med dem andra misstänkta eller så misstänker polis henne med och hon håller borta frivilligt.
Normalt är att man omhäktas då, det blir ny häktningsförhandling förhandling. Går att kolla med tingsrätten om han omhäktades och vilka de andra i samma mål är, offentlig handling.
Det heter alltid åtal skall väckas senast den dagen häktningen går ut.

Hade Lollan och S en relation nu tills hon försvann? Kan hon varit involverad i S knarkaffärer och råkat illa ut?
Citera
2022-02-24, 22:56
Medlem
Citat:
Han heter s#mon N*rman
En pundare från gribbylund Täby
Som hade en tjej i Åkersberga
Lär ha abstinens i häktet just 😅

s#mon

* ???

facebook?
Citera
2022-02-25, 09:14
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
s#mon

* ???

facebook?
Tror att E.
N3rman
Citera
2022-02-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
s#mon

* ???

facebook?

https://m.facebook.com/simon.nerman
Citera
2022-02-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ja men vilka är det, är det folk från Åkersberga är det folk från Vallentuna ???

Vad jag fått höra från säkra källOR så umgås han S*mon med en kille som heter P*ntus från Åkersberga som tydligen ska ha sålt droger.
Kanske även han är inblandad i de S sitter häktad för?
Citera
2022-02-26, 22:16
Medlem
Disponibels avatar
Såg att efterlyst senast tog upp fallet Amela men Hasse Aaro nämnde i trailern att de även skulle ta upp två andra försvunna kvinnor. Såg inte programmet själv men kan Louise ha tagits upp där?
Citera
2022-02-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Såg att efterlyst senast tog upp fallet Amela men Hasse Aaro nämnde i trailern att de även skulle ta upp två andra försvunna kvinnor. Såg inte programmet själv men kan Louise ha tagits upp där?

Ja.
Citera
2022-02-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Måste ha svår anorexi. 177cm och 50kg
Droger och alkohol tar nog bort hungern till slut. Att få i sig det dopaminhöjande ämnet blir viktigare än mat. Alkohol gör också till slut att kroppen inte kan ta upp viktiga näringsämnen. Man blir undernärd i förlängningen.
Citera
2022-02-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Den kvinnan hade väl tagit livet av sig?
Varför skriver du så? Ingen har gått ut med någon sådan info. Blanda inte ihop saker som inte stämmer.
Citera
2022-02-27, 00:33
Medlem
Kan inte människor sluta spekulera så himla mycket? om hon har anorexi, tar droger eller är kriminell. Påstå att hon inte har vårdnaden om sin dotter. Håll er till fakta som ni vet om. En tjej är försvunnen! Nu förstår jag vad flashback har för troll. Ingen sida för mig tror jag.
Citera
2022-02-27, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tailer
Varför skriver du så? Ingen har gått ut med någon sådan info. Blanda inte ihop saker som inte stämmer.
Vad pratar du om?? Du ser väl att jag svarar på detta:
Citat:
MP letade efter en efterlyst kvinna för ett antal år sedan som hade förskingrat en stor mängd pengar, så de kan visst leta efter efterlysta också.
Menar du att Louise är efterlyst för brott?
För jag frågar om personen syftar på Tuula som var efterlyst för brott och senare hittades död.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/l19ppL/kroppen-i-skogen-ar-identifierad-som-tuula

Det jag ville insinuera är att det är skillnad på att leta efter en råbarkad brottsling eller när man faktiskt har indikationer på att personen inte mått bra, då är det väl självklart att Missing People kan kopplas in.
Läs ordentligt nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in