2022-01-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010Kvantmekanik010
Kan vara så att hon lämnat mobilen hemma för att åka upp till en avlägsen stuga mot norr, sköta om cannabisplantor eller trixa med hundratals liter amfetaminolja. Om hon sabbat nåt stort kan de ha klippt henne för att skippa golning till polis. Man ska inte underskatta hotbilden av att sabotera för grovt kriminella, oavsett om man "råkar" genom klantigt misstag vem som helst kan göra. Ni kommer inte hitta henne.
Det låter som att du vet vad som hänt henne.
Citera
2022-01-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010Kvantmekanik010
Kan vara så att hon lämnat mobilen hemma för att åka upp till en avlägsen stuga mot norr, sköta om cannabisplantor eller trixa med hundratals liter amfetaminolja. Om hon sabbat nåt stort kan de ha klippt henne för att skippa golning till polis. Man ska inte underskatta hotbilden av att sabotera för grovt kriminella, oavsett om man "råkar" genom klantigt misstag vem som helst kan göra. Ni kommer inte hitta henne.
Märkligt att komma med olika förslag på var hon befinner sig och sedan skriva "Ni kommer inte hitta henne". Lätt att tänka sig då att du vet betydligt mer om det här än vad du vill berätta.
Citera
2022-01-31, 01:29
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingLine
Märkligt att komma med olika förslag på var hon befinner sig och sedan skriva "Ni kommer inte hitta henne". Lätt att tänka sig då att du vet betydligt mer om det här än vad du vill berätta.
Nu är han andå avstängd. Tror inte han vet ett skit, bara en sån där hopplös människa som vill sprida hopplöshet.

Hört lite olika rykten. Rörande Gribbylund bl.a. samt att hon håller sig borta frivilligt, finner det dock helt osannolikt. Hört något om hennes kille eller exet innan och en kidnappning och att det kan vara nån hämnd för det. Mycket rykten men jag känner mig rädd men ändå långt från hopplös. 🙏
Citera
2022-01-31, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Nu är han andå avstängd. Tror inte han vet ett skit, bara en sån där hopplös människa som vill sprida hopplöshet.

Hört lite olika rykten. Rörande Gribbylund bl.a. samt att hon håller sig borta frivilligt, finner det dock helt osannolikt. Hört något om hennes kille eller exet innan och en kidnappning och att det kan vara nån hämnd för det. Mycket rykten men jag känner mig rädd men ändå långt från hopplös. 🙏

Hoppas hon gömmer sig och att det inte hänt henne något
Citera
2022-01-31, 17:58
Medlem
Citat:

vem har kidnappat vem? vet du något mer?
Citera
2022-02-01, 01:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/louise/

Sågs senast i Åkersberga.
Måste ha svår anorexi. 177cm och 50kg
Citera
2022-02-01, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Måste ha svår anorexi. 177cm och 50kg
cocaine is a helluva meal...

vem setter et barn till verden, sen går och rusar seg så man inte ens kan bo med barnet?
fy f.. man tappar tron på manniskor ju
Senast redigerad av xyre 2022-02-01 kl. 04:16.
Citera
2022-02-01, 09:51
Medlem
Megaforces avatar
Citat:

Byta mobil är typiskt för de som försöker hålla sig undan. Hon kan dessutom vara utomlands men vill inte ringa för att inte avslöja vilket land hon är i.
Citera
2022-02-01, 19:39
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Byta mobil är typiskt för de som försöker hålla sig undan. Hon kan dessutom vara utomlands men vill inte ringa för att inte avslöja vilket land hon är i.
Inte enkelt att resa obemärkt under en pandemi. Annars har du rätt. Dom borde kunna spåra henne via master osv. A
Mitt sista samtal med henne var just den 16e Jan. Jag skicka 2 videos till henne på IG. Men minns noll av var hon var, med vem, osv..man kanske kan se vilka som var uppkoppladet
Citera
2022-02-01, 20:00
Medlem
Citat:
Inte enkelt att resa obemärkt under en pandemi. Annars har du rätt. Dom borde kunna spåra henne via master osv. A
Mitt sista samtal med henne var just den 16e Jan. Jag skicka 2 videos till henne på IG. Men minns noll av var hon var, med vem, osv..man kanske kan se vilka som var uppkoppladet

Sa du inte först att din senaste kontakt med henne var på julafton?
Jag måste fråga, du säger att du är ett gammalt ex till henne. Kan det vara så att du bodde med henne i Runby en stund?
Citera
2022-02-01, 20:16
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Bergklint
Sa du inte först att din senaste kontakt med henne var på julafton?
Jag måste fråga, du säger att du är ett gammalt ex till henne. Kan det vara så att du bodde med henne i Runby en stund?
Ja via telefon, men kollade IG, Snap osv sen, är vanligtvis blockad där för att slippa svartsjuka killar. Men den 16e ringde hon, önskar jag hade det inspelat. Skickade 2 videos som svar, där jag skojar med henne att hon är en liten slampa osv, på ett snällt sätt asså. Sen lite skryt om alla designer kläder överallt där å allmänt flum.

Runby vet jag inte var det ligger. Vi bodde i Kragstalund. Ironiskt nog bodde min nästa flickvän på andra sidan ICA. Men men. Hoppas fortfarande men blir mer och mer orolig. Varför kollas ej master?
Citera
2022-02-01, 20:49
Medlem
Wigilantes avatar
Skrev bara den 16e .. Inte vilken tid etc.
Jan 16, 8:58
Senast redigerad av Wigilante 2022-02-01 kl. 20:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in