2006-06-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blåbäret
Vad vill du få fram här egentligen?

Du skriver vackert min vän, men vad är det egentligen du vill peka på?

Ni håller till här i större utsträckning än killar av biologiska orsaker.

Citat:
Sa du just emot dig själv?

Alfahannar är i minoritet.

Citat:
Mammamaterial? Ack, jag som är så lösaktig och allt för flirtig. Jag kommer väl knulla runt (grovt uttryck) med en stor majoritet av det manliga könet innan jag finner rätt, inte sant?

Få inte en dotter bara.
Citera
2006-06-18, 21:20
Medlem
Citat:
Alltid fann du något att klaga på

Du verkar vara en bra tjej och du sprider säkert god stämning här, jag gillar bara att gnabbas och diskutera, oavsett hur trevlig eller otrevlig personen i fråga är
Citera
2006-06-18, 21:26
Medlem
blåbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Du verkar vara en bra tjej och du sprider säkert god stämning här, jag gillar bara att gnabbas och diskutera, oavsett hur trevlig eller otrevlig personen i fråga är
Och därför tar du till personangrepp, för att det känns så bra för dig? Kul!
Citera
2006-06-18, 21:32
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*

Ännu en kvinnohatar tråd här på flashback.

Sluta gnäll över att kvinnor är roten till all ondska och ta kuk i röven istället. Va inte såna jävla homofober är kvinnor sån skit så skit i oss och håll er till varandra.
Citera
2006-06-18, 21:33
Medlem
blåbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Ni håller till här i större utsträckning än killar av biologiska orsaker.

Eller så kanske de tjejer som är på forumet håller till här lika mycket som ni killar, men bara mindre på de andra forumen, just för att man inte är intresserad av politik, eller inte har lust att behöva hävda sig?
Citera
2006-06-18, 23:24
Medlem
Bättre att lära kvinnor lydnad & respekt, en lydig kvinna är en lycklig kvinna! så sägs det och så är de ochså.

Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Ännu en kvinnohatar tråd här på flashback.

Sluta gnäll över att kvinnor är roten till all ondska och ta kuk i röven istället. Va inte såna jävla homofober är kvinnor sån skit så skit i oss och håll er till varandra.
Citera
2006-06-18, 23:31
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Bättre att lära kvinnor lydnad & respekt, en lydig kvinna är en lycklig kvinna! så sägs det och så är de ochså.

Ja det verkar ju ha gått bra för dig hittils med kvinnor .
Citera
2006-06-18, 23:45
Medlem
Det beror på att de flesta av er vägrar ändra på er. En sak ska du veta å det är att en riktig man ställer sig inte under en kvinna

Citat:
Ja det verkar ju ha gått bra för dig hittils med kvinnor .
Citera
2006-06-18, 23:55
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Det beror på att de flesta av er vägrar ändra på er. En sak ska du veta å det är att en riktig man ställer sig inte under en kvinna

Nej jag ser inte varför någon ska ställa sig under den andra. I ett väl fungerande förhållande så älskar man varandra och är varandras jämlikar.

Och för att återkoppla till din trådstart så kan jag som tjej berätta att jag aldrig medvetet har sårat en kille och aldrig i mitt liv varit otrogen.
Citera
2006-06-19, 00:05
Medlem
Då behöver du inte ta åt dig av vad skriften säger. Men du inse att män och kvinnor kommer ALDRIG att bli jämlika! ska det vara jämlikt så kan ni börja med att se till så alla killar har lika lätt att få sex.

Citat:
Nej jag ser inte varför någon ska ställa sig under den andra. I ett väl fungerande förhållande så älskar man varandra och är varandras jämlikar.

Och för att återkoppla till din trådstart så kan jag som tjej berätta att jag aldrig medvetet har sårat en kille och aldrig i mitt liv varit otrogen.
Citera
2006-06-19, 10:39
Medlem
Hehe

Hehe, men enligt dig är nästan alla svin och lägre stående!

Nåja men jag måste hålla med dig i en del fall, det finns tjejer som uppför sig som du beskriver och jag håller med om att de är lägre stående om det gör samma saker ofta. Men det är killarnas fel också som låter dessa tjejer behandla dem som skit. Allvarligt stå på er och dissa dessa tjejer totalt, tro mig du gör dig själv en tjänst och oss andra tjejer som inte uppför oss sådär
Citera
2006-06-19, 11:33
Medlem
Potrzebies avatar
Varför finns den här tråden?

E.M.Fanatiker är ju ett troll. Antingen så är han bög, vilket han påstår här: http://www.flashback.org/showpost.php?p=3897531&postcount=3 , och i så fall snackar han skit nu, eller så är han inte bög, och snackar bara skit punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in