2006-06-19, 13:46
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Då behöver du inte ta åt dig av vad skriften säger. Men du inse att män och kvinnor kommer ALDRIG att bli jämlika! ska det vara jämlikt så kan ni börja med att se till så alla killar har lika lätt att få sex.

Inom ett förhållande kan man nå en harmoni och jämlikhet där man älskar och respekterar varandra.

Min kille har precis lika lätt som mig att få sex.
Citera
2006-06-19, 17:26
Medlem
Regicides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåbäret
Eller så kanske de tjejer som är på forumet håller till här lika mycket som ni killar, men bara mindre på de andra forumen, just för att man inte är intresserad av politik, eller inte har lust att behöva hävda sig?
Öööh... är det bara jag som inte fattar detta?
Fennicum skriver "Ni håller till här i större utsträckning än killar [...]",
blåbäret skriver "[...] håller till här lika mycket som ni killar, men bara mindre på de andra forumen [...]".

Vad är skillnaden? To-may-to, to-mah-to?
Citera
2006-06-19, 17:59
Medlem
blåbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regicide
Öööh... är det bara jag som inte fattar detta?
Fennicum skriver "Ni håller till här i större utsträckning än killar [...]",
blåbäret skriver "[...] håller till här lika mycket som ni killar, men bara mindre på de andra forumen [...]".

Vad är skillnaden? To-may-to, to-mah-to?
När man är upphetsad kan det lätt bli fel Menade något helt annat, men anser inte att det är värt att ta upp igen..
Citera
2006-06-19, 19:18
Medlem
Dennos avatar
Vi fortsätter denna i feminismforumet.
Från S&S.
/Moddan
Citera
2006-06-19, 21:11
Medlem
Var det bara jag som reagerade på att disguise stavas så?
Citera
2006-06-19, 21:28
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oggeh
Var det bara jag som reagerade på att disguise stavas så?
Nä, men att klaga på folks stavning är det lägsta av argument när man diskuterar över nätet.
Citera
2006-06-20, 05:56
Medlem
Kunde du inte bättre?

Citat:
Ursprungligen postat av Potrzebie
Varför finns den här tråden?

E.M.Fanatiker är ju ett troll. Antingen så är han bög, vilket han påstår här: http://www.flashback.org/showpost.php?p=3897531&postcount=3 , och i så fall snackar han skit nu, eller så är han inte bög, och snackar bara skit punkt.
Citera
2006-06-20, 05:59
Medlem
Jag menade inte så, hur går det till när tjejer är singlar? Karl-Johan 24 vill knulla en lördag kväll men ensam går han hem i natten medans Linda 24 har kunnat knulla 100killar. Jämlikhet? Det värsta är att min egen ras är helt skruvad.

Kvinnans hjärna är uppbyggd av 50% sex & samledvad, 40% shopping. 10% makt

Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Inom ett förhållande kan man nå en harmoni och jämlikhet där man älskar och respekterar varandra.

Min kille har precis lika lätt som mig att få sex.
Citera
2006-06-20, 08:15
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Jag menade inte så, hur går det till när tjejer är singlar? Karl-Johan 24 vill knulla en lördag kväll men ensam går han hem i natten medans Linda 24 har kunnat knulla 100killar. Jämlikhet? Det värsta är att min egen ras är helt skruvad.

Kvinnans hjärna är uppbyggd av 50% sex & samledvad, 40% shopping. 10% makt

Om alla tjejer är som Linda 24 som du säger, så skulle alla tjejer ha knullat 100 killar. Om Karl-Johan 24 under de premisserna inte har lyckats knulla en enda så får han skylla sig själv.

Det är relativt jämt fördelat mellan män och kvinnor i Sverige vilket medför att tjejerna som knullar måste ju knulla med någon, vilket innebär att rätt många killar också borde få knulla. Men den ekvationen kanske inte går ihop hos dig.

Att kvinnors hjärna är uppbyggd av 50% sex & samledvad, 40% shopping. 10% makt tänker jag inte ens kommentera med mer svar än. Jag tycker synd om dig och hoppar verkligen att du kan släppa ditt förakt och din bitterhet och se saker i ett klarar ljus, jag tror du har större chans till lycka då.
Citera
2006-06-20, 08:18
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykotisk slyna
Inse faktum, större delen av (eller hela?) mänskligheten är att betrakta som lägre stående med den definitionen. Och varför du blandar in IQ i det hela övergår mitt förstånd (måste väl vara för att jag är tjej ), enligt min erfarenhet finns det inte något som helst samband mellan intelligens och godhet - tvärtom verkar det ena utesluta det andra.

Lägre stående - visst. Stor del av mänskligheten. Därför man är lite kräsen.

Håller med absolut rörande intelligens och godhet, däremot är det en hel del människor som är för dumma för att förstå hur onda dom är.
Citera
2006-06-20, 08:20
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Det är relativt jämt fördelat mellan män och kvinnor i Sverige vilket medför att tjejerna som knullar måste ju knulla med någon, vilket innebär att rätt många killar också borde få knulla. Men den ekvationen kanske inte går ihop hos dig.

Standardavvikelsen rörande antal sexpartners är mycket större hos män än kvinnor. Men att alla flickor är 100+ är helt vansinnigt.

Dom flesta flickorna kan lätt bli 100+ lätt om dom vill dock, till skillnad från dom flesta män som skulle få jobba betydligt mer för det.
Citera
2006-06-20, 23:39
Medlem
Jasså det tycker du? Du menar att en tjej knullar med alla killar som vill knulla med henne? Ta med en snygg kille ut på krogen å räkna hur många erbjudanden han får. Ta därefter med en snygg tjej ut så ska du se att tjejen får fler. Jämnfördelat haha. Du borde inse att tjejer bara väljer killar som är skattade och besiktade dvs killar som redan är populära bland tjejer, dom andra har fått sin stämpel som dålig vara. Min polare fick den stämpeln trots att han såg bra ut, han tog livet av sig när han fyllt 24år.

Men men det är inte erat fel att ni är såna egotrippade svin för ni fattar inte själva när ni har trampat på någon kille.

Citat:
Om alla tjejer är som Linda 24 som du säger, så skulle alla tjejer ha knullat 100 killar. Om Karl-Johan 24 under de premisserna inte har lyckats knulla en enda så får han skylla sig själv.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in