2006-06-17, 01:07
Medlem
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*
Citera
2006-06-17, 01:10
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar repeskt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt
*SNIFF* *SNIFF*
Definitivt en doft av *SNIFF* bitterhet i luften.
Citera
2006-06-17, 01:16
Medlem
Hehe. Det där tyder väl på att kvinnor är högst intelligenta varelser.
Citera
2006-06-17, 01:26
Medlem
Trashers avatar
Nyligen dumpad?

Ska bli intressant att följa den här tråden.
Citera
2006-06-17, 01:47
Medlem
Psykotisk slynas avatar
Citat:

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Jajamensan... och blivit ljugen för och sårad av minst lika många killar.

Inse faktum, större delen av (eller hela?) mänskligheten är att betrakta som lägre stående med den definitionen. Och varför du blandar in IQ i det hela övergår mitt förstånd (måste väl vara för att jag är tjej ), enligt min erfarenhet finns det inte något som helst samband mellan intelligens och godhet - tvärtom verkar det ena utesluta det andra.
Citera
2006-06-17, 01:51
Medlem
sojrens avatar
Nu är det ju så här att männen samt kvinnor är lika sviniga på båda fronterna på ett eller annat sätt.

Jag kan erkänna att jag håller med dig lite. Är för att jag själv har erfarenheter av att kvinnorna beter sig svinigt mot en. Fast man själv är uppriktig.

Fast det är ju så att man inte ska dra alla över en kam.
För det finns även "bra" tjejer om jag säger så.
Det är lika på båda fronterna så att säga.
Citera
2006-06-17, 01:52
Medlem
Nej riktiga män binder sig inte till sånt som förstör dom innifrån

Citat:
Ursprungligen postat av Trasher
Nyligen dumpad?

Ska bli intressant att följa den här tråden.
Citera
2006-06-17, 01:54
Medlem
Tanken har inte slagit dig att du fick vad du förtjänade? Hur många killar hade du svikit då?

Citat:
Ursprungligen postat av Psykotisk slyna
Jajamensan... och blivit ljugen för och sårad av minst lika många killar.

Citera
2006-06-17, 01:56
Medlem
Visst ett vanligt fenomen är att mannen tittar på en snygg kvinna å partnern blir svartsjuk och ska hämnas genom att ligga med en annan man. Typiskt kvinnor, var är kvinnorna som är bra? har du inte sett igenom deras "disque" ???

Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Nu är det ju så här att männen samt kvinnor är lika sviniga på båda fronterna på ett eller annat sätt.
Citera
2006-06-17, 02:07
Medlem
Psykotisk slynas avatar
Citat:
Tanken har inte slagit dig att du fick vad du förtjänade? Hur många killar hade du svikit då?

Nja, jag har lite svårt att förstå hur jag skulle kunnat hinna förtjäna att min första kille någonsin var otrogen mot mig till exempel... å andra sidan var jag otrogen mot honom senare så då fick han vad han förtjänade... Däremot har jag betett mig rätt illa senare i mitt liv, så visst har jag förtjänat en del hjärtesorg jag också. Vilket ju var lite av poängen med mitt förra inlägg; What goes around, comes around...!

Sanningen är att jag personligen inte är ett så bra exempel, då jag ju faktiskt är en psykotisk slyna och faktiskt inte representativ för större delen av Sveriges befolkning. Om jag ser till mina vänner däremot, så kan jag garantera att majoriteten av dem inte förtjänat en bråkdel av den skit de har fått ta emot från killar. Inte skulle någon av dem på allvar anse att killar är lägre stående och borde omyndigförklaras för det. Lite perspektiv, kanske...?
Citera
2006-06-17, 02:22
Medlem
ettnamns avatar
Citat:
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*

Oki...nu har jag tänkt färdigt.
Jag flinar lika illa som du dessutom.
Åt det du säger.
Hur många män har inte betett sig som svin?
Hur många män har inte sagt söta saker för att sen gå ut och banga på en brud?
Hur många män har vi inte sett som har använt sin kuk för att få det dom vill?
Att vi skulle förtjäna att vara förtryckta hoppas jag att du får äta upp så länge du lever.
Finns det ett helvete hoppas jag att du får göra ett besök där.
Kanske om du har tur möter du de kvinnor där som du så föraktar.
Nu ska jag flina lite till*flinar*
Citera
2006-06-17, 02:22
Medlem
Truxas avatar
Citat:
hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt.

Sånt har aldrig jag råkat ut för!
Vad är det egentligen för slasktrattar du brukar dejta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in