Här luktar det minsann bitterhet lång väg må jag säga

..Men jag ger väl mina synpunkter as usual!
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.
Det sk svinaktiga beteende som beskrivs här går även att finna hos snubbar.Vi uttnyttjar iofs inte våra möjligheter på samma sätt iom att vi har andra grundförutsättningar. I grund och botten tror jag tjejer är lika sviniga som män dock,men att vi killar inte "raggar på 5 andra tjejer samtidigt" betyder kanske att vi gör det för att vi inte kan?Skulle vi kunna kanske vi skulle göra samma sak?
Man kan komma med en del motargument på ditt inlägg faktiskt. Fakta: Tjejer låter (enligt mitt tycke)aldrig en snubbe gå föra sina kompisar.Vi snubbar däremot tycks kunna slita strupen av varandra(även om vi är polare) då det vankas fitta.Det där med att snacka skit om andra är vi killar ganska duktiga på särskilt i tjejers närvaro,det är då i raggningsyfte som vi vill eliminera konkurrens för att själv få komma till(Vi killar har få skrupler då det gäller just detta).
Citat:
Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.
Och hur hade du tänkt dig man rent konkret skulle gå till väga i detta fallet då?
Citat:
Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*
Jag kan erkänna jag ibland tänkt låga tankar om kvinnor,men också om mig själv,för att jag andvänt mig av såna jävla billiga raggningstricks och för att jag sedan skitit i tjejen sen jag fått knulla.Men det är samtidigt ett beteende man andvänt för att få tjejers intresse,så felet ligger väl delvis hos båda parter kanske..