2006-06-17, 11:03
Medlem
kyusss avatar
Var en god människa, och undvik att låta dig såras av dem som inte är goda tillbaka. Det finns jättebra människor i världen som inte är svin, enligt definitionen. Tråkigt nog börjar kvinnor bli lika stora arslen som män; kanske har något att göra med jämställdhet? Hehe.

Skit i svinen, fokusera på att vara med bra människor

Amen baby!
Citera
2006-06-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatita
Trådskaparen har ju problem. Vem tror man kan glida igenom livet utan besvikelse och hjärtesorg?
Kom nu inte och tro att det är tjejer som är värst. Enligt många undersökningar är det männen som är bäst på flera förbindelser samtidigt. Men visst, tjejerna tar igen nu för tiden.
Jag har själv aldrig varit otrogen, haft färre sexuella kontakter än fem och anser mig själv vara en bra människa men inte har det hindrat män från att vara sviniga. Bara för det går inte jag och kastar dynga över hela den manliga populationen!

Håll kuken innanför byxorna tills du känner tjejen lite bättre och sluta gnälla, det finns inget mer avtändande.

tror inte någon vettig människa kan påstå att män beter sig bättre eller tjystare.
Iofs är det en trend i min bekantskapskrets att tjejerna alltid har varit de som gjort slut och träffat nån annan. Varendaste gång (kanske är mina vänner det är fel på hehe)
Citera
2006-06-17, 12:20
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykotisk slyna
Sanningen är att jag personligen inte är ett så bra exempel, då jag ju faktiskt är en psykotisk slyna

Kan du utveckla det där lite grann kanske?
Citera
2006-06-17, 12:23
Medlem
Cruella de Vils avatar
Hmm

Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*

Alltså, detta var ganska omoget!
1: Det skulle aldrig falla mig in att leta runt bland killarna för att hitta störst kuk, det är inte den som gör att killen ifråga är trevlig
2: Jag skiter fullständigt i vad mina vänner tycker om honom... Ingen av dem skulle ens komma på tanken att klaga över mitt val av kille då de faktiskt är mina vänner... Och skulle de nu mot förmodan fälla en kommentar med negativ ton så skulle jag ta det med en nypa salt...
3: Jag behöver inte lura 20 killar för att hitta den jag vill ha, det räcker med att inte "ingå" något slags förhållande med dem förens jag vet om det känns rätt eller inte... så så ligger det till hos Cruella!!

Man kan ju föresten undra vad du har för slags vänner om de klagar på ditt val av tjej??! Det hör liksom inte till vuxenlivet
Citera
2006-06-17, 12:29
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil
Man kan ju föresten undra vad du har för slags vänner om de klagar på ditt val av tjej??! Det hör liksom inte till vuxenlivet
Tyvärr kanske man ska säga, för jag har vänner jag inte längre umgås med enbart p g a deras flickvänner, men man kan ju inte direkt börja spela gamla Just D-låtar för sin polare när man ser att han verkligen gillar henne.
Citera
2006-06-17, 12:30
Bannlyst
Här luktar det minsann bitterhet lång väg må jag säga ..Men jag ger väl mina synpunkter as usual!

Citat:
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Det sk svinaktiga beteende som beskrivs här går även att finna hos snubbar.Vi uttnyttjar iofs inte våra möjligheter på samma sätt iom att vi har andra grundförutsättningar. I grund och botten tror jag tjejer är lika sviniga som män dock,men att vi killar inte "raggar på 5 andra tjejer samtidigt" betyder kanske att vi gör det för att vi inte kan?Skulle vi kunna kanske vi skulle göra samma sak?

Man kan komma med en del motargument på ditt inlägg faktiskt. Fakta: Tjejer låter (enligt mitt tycke)aldrig en snubbe gå föra sina kompisar.Vi snubbar däremot tycks kunna slita strupen av varandra(även om vi är polare) då det vankas fitta.Det där med att snacka skit om andra är vi killar ganska duktiga på särskilt i tjejers närvaro,det är då i raggningsyfte som vi vill eliminera konkurrens för att själv få komma till(Vi killar har få skrupler då det gäller just detta).

Citat:
Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Och hur hade du tänkt dig man rent konkret skulle gå till väga i detta fallet då?

Citat:
Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*

Jag kan erkänna jag ibland tänkt låga tankar om kvinnor,men också om mig själv,för att jag andvänt mig av såna jävla billiga raggningstricks och för att jag sedan skitit i tjejen sen jag fått knulla.Men det är samtidigt ett beteende man andvänt för att få tjejers intresse,så felet ligger väl delvis hos båda parter kanske..
Citera
2006-06-17, 12:39
Medlem
Cruella de Vils avatar
Men

Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Tyvärr kanske man ska säga, för jag har vänner jag inte längre umgås med enbart p g a deras flickvänner, men man kan ju inte direkt börja spela gamla Just D-låtar för sin polare när man ser att han verkligen gillar henne.

Haha, nej är han kär så är han ju kär
Men varför umgås du inte med dem länge... är det för att hans flickvänner då är fula/osmakliga?! Eller agerade bitch emot dig??
Citera
2006-06-17, 15:27
Medlem
Psykotisk slynas avatar
Citat:
Det första var inte ditt fel men sen har du förtjänat din hjärtesorg.
Du har insikt trots att du är ondskefull det är bra!

Klart att dom inte skulle göra det när dom insett att mannen är högre stående. Det kallas insikt,

Jo, jag har nog förtjänat det... men då har jag också betett mig värre än de flesta också. Du kan ju inte döma hela kvinnokönet efter såna som mig. Sen är det ju inte direkt de gånger jag har förtjänat det som killar har betett sig illa mot mig...

Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Kan du utveckla det där lite grann kanske?

Nja, det är nog en tråd för sig det...
Citera
2006-06-17, 16:28
Medlem
Potrzebies avatar
men ffs! Killen är ju en homosexuell greve. Respect his athorita'!
Citera
2006-06-17, 18:05
Medlem
Alltså, att tjejer allmänt är mer sviniga än killar stämmer med min uppfattning (som väl kanske i och för sig är partisk), men jag tycker du tar i lite väl mycket, haha. Du låter väldigt, väldigt bitter helt enkelt.
Citera
2006-06-17, 22:39
Medlem
....eller när exet blir sur för att man går med en annan tjej på stan när man vet att hon själv knullar runt med 5 killar samtidigt.
Citera
2006-06-18, 02:38
Medlem
Tjejer är onda, vi män blir allt för ofta mentalt våldtagna! Dom vet vart det gör ont på oss, och dom använder det allt för ofta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in