2006-06-17, 02:40
Medlem
Befinner mig mitt i helvetet som kallas jorden, mitt bland alla ondskefulla kvinnor
Citat:
Ursprungligen postat av ettnamn
Finns det ett helvete hoppas jag att du får göra ett besök
Citera
2006-06-17, 02:43
Medlem
ettnamns avatar
http://www.flashback.org/showpost.php?p=3897531&postcount=3

Gå å lägg dig
Citera
2006-06-17, 02:44
Medlem
Det första var inte ditt fel men sen har du förtjänat din hjärtesorg.
Du har insikt trots att du är ondskefull det är bra!

Klart att dom inte skulle göra det när dom insett att mannen är högre stående. Det kallas insikt,

Citat:
Ursprungligen postat av Psykotisk slyna
Nja, jag har lite svårt att förstå hur jag skulle kunnat hinna förtjäna att min första kille någonsin var otrogen mot mig till exempel...

Inte skulle någon av dem på allvar anse att killar är lägre stående och borde omyndigförklaras för det. Lite perspektiv, kanske...?
Citera
2006-06-17, 02:45
Medlem
Helt vanliga söta oskyldiga Svenska kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Sånt har aldrig jag råkat ut för!
Vad är det egentligen för slasktrattar du brukar dejta?
Citera
2006-06-17, 02:48
Medlem
Fushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Hur många gånger har vi killar inte hört repliken: Killar är svin?
Vad som inte framgår är kvinnans ondeskefulla inre som döljs in i det sista. The devil in disque, hur många killar har inte råkat på en kvinna som skickar gulliga sms, knullar med en, lurar i en att ni är tillsammans för att nästa dag få veta att hon raggar på 5 andra killar samtidigt. Hur många killar hör vi om som raggar på 5 andra tjejer samtidigt? Hur mångar gånger har vi inte sett en kvinna använda sin fitta för att få det hon vill ha? Hur många gånger har vi inte sett kvinnor som pratar skit om sin bästa vännina för att sedan tala om hur bra hon är för en annan person.

Är detta ett beteende som visar på hög IQ? Ni vet bara för att tjejer är vacka och söta så behöver dom inte vara goda! Dom förtjänar att vara förtryckta, annars gör dom mannens liv till ett rent helvete. Det gäller att lära hundar respekt medans dom är unga, detsamma gäller fruntimmer.

Ni kvinnor som skriver i denna tråd, tänk efter innan ni skriver.
Tänk på hur många män som ni har sårat för att till slut hitta den som har störst kuk å den som faller in bland smaken som era vänninor har...
För att hitta den killen så har ni säkert lurat & sårat 20!
Sen undrar ni varför det finns ett kvinnorförakt *flinar*

Word
Citera
2006-06-17, 02:49
Medlem
Vad ville du bevisa? att du lärt dig använda sökfunktionen?
Jag ska snart lägga mig, men inte bredvid dig!

Citat:
Ursprungligen postat av ettnamn
http://www.flashback.org/showpost.php?p=3897531&postcount=3

Gå å lägg dig
Citera
2006-06-17, 02:50
Medlem
ettnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.Fanatiker
Vad ville du bevisa? att du lärt dig använda sökfunktionen?
Jag ska snart lägga mig, men inte bredvid dig!

Du är så vacker när du är arg lille vän
Citera
2006-06-17, 02:55
Medlem
Ja kvinnor är ett fanstyg, onskefulla, konspiratoriska, beräknande och rena tortyrredskapen, och samtidigt det bästa som finns!

Mitt råd: Fortsätt leta!
Citera
2006-06-17, 08:10
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykotisk slyna

Inse faktum, större delen av (eller hela?) mänskligheten är att betrakta som lägre stående med den definitionen.

Det där är väldigt sant.

Jag fattar inte varför folk förväntar sig så mycket av varandras betéende.
Vi är faktiskt inte så fantastiska som vi tror.
Citera
2006-06-17, 10:28
Avslutad
Bittra människor blir fula. Det gäller inte bara förbittrade rabiata feminister, som så ofta hävdas här, utan även kvinnoföraktande (du sa det själv) män med mindervärdeskomplex som blivit sårade. Hjärtesorg är aldrig lätt, men om du låter den göra dig till en sådan bitterfitta som du här ger sken av att vara kommer du aldrig hitta någon- inte utan att förstöra det. Mitt råd: testa att spela med andra laget.
Citera
2006-06-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Ja kvinnor är ett fanstyg, onskefulla, konspiratoriska, beräknande och rena tortyrredskapen, och samtidigt det bästa som finns!

Mitt råd: Fortsätt leta!

Citera
2006-06-17, 10:55
Medlem
Gatitas avatar
Trådskaparen har ju problem. Vem tror man kan glida igenom livet utan besvikelse och hjärtesorg?
Kom nu inte och tro att det är tjejer som är värst. Enligt många undersökningar är det männen som är bäst på flera förbindelser samtidigt. Men visst, tjejerna tar igen nu för tiden.
Jag har själv aldrig varit otrogen, haft färre sexuella kontakter än fem och anser mig själv vara en bra människa men inte har det hindrat män från att vara sviniga. Bara för det går inte jag och kastar dynga över hela den manliga populationen!

Håll kuken innanför byxorna tills du känner tjejen lite bättre och sluta gnälla, det finns inget mer avtändande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in