2023-02-11, 14:36
Medlem
SwampDoggs avatar
Ja, ska bli spännande att följa i sommar!

Bara göra en bildsökning så ser man ju att det är något konstigt med den där Johan Pensar, han ser väl ut ungefär som man tänker sig att ett Flashback-troll ser ut.

Dricker han mycket? Känns väldigt instabilt att hota unga hantverkare med knivmord.
Senast redigerad av SwampDogg 2023-02-11 kl. 14:40.
Citera
2023-06-01, 10:20
Medlem
En av sommargästerna har anmält Lantbruksfastigheten Norrgården på Löparö för att de bla har köttdjur på gården. Dessa kan enligt sommargästen från Rådmansgatan i Stockholm sprida smitta via sommargästernas skor. Han nämner särskilt Ehec. Risken för Ehec-smitta torde vare större när han tillreder oxfilen hemma på trygga Rådmansgatan. -
Citera
2023-10-25, 23:10
Medlem
blodpalts avatar
Oerhört spännande detta när man kunde följa allt på twitter etc. Hur går det nu för tiden?
Citera
2023-12-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Oerhört spännande detta när man kunde följa allt på twitter etc. Hur går det nu för tiden?

Undrar också. Har Pensar-paret byggt/kommit vidare med sina byggplaner för byn? Finns det ngn som gillar dem på ön överhuvudtaget?
Citera
2024-05-24, 12:35
Medlem
Johan Pensar verkar ha bytt namn till "Johan Molin" på sina håll i sociala medier. Facebook och LinkedIn bl a. Pinsamt att vara en dömd brottsling?

Generation YX, en podd han deltog i, har avpublicerats.

Såvitt jag förstår föll ett par domar ut till sommarstugeägarnas fördel hösten 2023.

Jag tror inte vi får se så mycket mer av Johan Pensar-Molin i framtiden, hans nya satsningar blir nog mest levercirrhos, bukfetma och impotent gubbgnäll.
Citera
2024-05-24, 12:54
Medlem
Jag fattar inte att paret inte bara säljer av och börjar om på någon annan plats.
Hur det än slutar så kommer det ju aldrig att bli bra för dom med tanke på vad som finns
i bagaget. Obegripligt.
Citera
2025-02-10, 11:39
Medlem
Det förlorade i hovrätten och måste ut med 700k. Någon som vet om vägen är öppen igen?

https://www.skargarden.se/dom-pa-loparo-kostar-700-000/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in