Bara göra en bildsökning så ser man ju att det är något konstigt med den där Johan Pensar, han ser väl ut ungefär som man tänker sig att ett Flashback-troll ser ut.
Dricker han mycket? Känns väldigt instabilt att hota unga hantverkare med knivmord.
Senast redigerad av SwampDogg 2023-02-11 kl. 14:40.
En av sommargästerna har anmält Lantbruksfastigheten Norrgården på Löparö för att de bla har köttdjur på gården. Dessa kan enligt sommargästen från Rådmansgatan i Stockholm sprida smitta via sommargästernas skor. Han nämner särskilt Ehec. Risken för Ehec-smitta torde vare större när han tillreder oxfilen hemma på trygga Rådmansgatan. -
Johan Pensar verkar ha bytt namn till "Johan Molin" på sina håll i sociala medier. Facebook och LinkedIn bl a. Pinsamt att vara en dömd brottsling?
Generation YX, en podd han deltog i, har avpublicerats.
Såvitt jag förstår föll ett par domar ut till sommarstugeägarnas fördel hösten 2023.
Jag tror inte vi får se så mycket mer av Johan Pensar-Molin i framtiden, hans nya satsningar blir nog mest levercirrhos, bukfetma och impotent gubbgnäll.
Jag fattar inte att paret inte bara säljer av och börjar om på någon annan plats.
Hur det än slutar så kommer det ju aldrig att bli bra för dom med tanke på vad som finns
i bagaget. Obegripligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!